Vem kommer den 13: onde? :)
Lite sent ute att fråga haha, i med att det är imorgon, men imorgon är det ju Alla hjärtans dag cup nere i Skåne och nu undrar jag vilka man ser där! :)
Jag själv kommer vara där, så ser ni mer är det bara att hojta till. (har en över speadad kanin ;)
Vilka klasser ska ni tävla i? :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Jag kommer med alla mina kaniner ;)

Jag kommer med battis och frasse:)
Gucci kommer vad jag vet. Hon är ju min än även om Hanna har henne så jag får väl skriva ut henne ^^
Jag måste banne mig komma ner och tävla hos er!

#4: Det tycker jag! :)
MVH.
Louise T
Tyvärr blev den ju inställd..
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Ja :( sjukt dåligt att gå ut med det mitt i natten.. som Josse skrev på skhrfs forum..
Jag sov och om jag inte hade fått smset från Anneli hade jag aldrig vetat det på morgonen när jag vaknade. Sen hade ju inte alla fått smset och alla är ju inte heller inne på datan mitt i natten.. Detta är inget beslut som tas mitt i natten utan flera dagar innan..
Riktigt tråkigt att tävlingen blev inställd:( ville verkligen tävla..

#7: Riktigt dåligt.. Jag vaknade på morgonen för att stänga av alarmet på mobilen och då såg jag att jag hade fått sms om att tävlingen var inställd. Men ja, sånt händer :P
MVH.
Louise T
Mycket tråkigt att det blev så här men det går ju inte att ha tävling om inte våra domare kan komma och dömma tävligen. Uppgraderingen av vädret till en klass 1 varning från SMHI kom ju tyvärr inte förrän igår kväll och det gjorde ju att beslutet togs väldigt snabbt då många ansvariga då inte vågade ge sig ut och köra.

#9: Jag har full förståelse att man kanske inte vill köra på vägarna och jag tror nästan att alla andra också har det.
Dock kom varningen ut redan under rapport och sydnytt. Inte kl halv ett mitt i natten.. Och de pratade redan under dagen om problemen som va på Bornholm och skulle komma till Sverige.
Ingen skyller på någon, Jeanette. Vädret är något an inte kan styra, menb folk måste få lov att vara lite upprörda. Är många som sett fram emot denna tävling.
Dock skulle jag i denna situation faktiskt vänta å se. Förändringar kan ske snabbt och mycket kan förändras under natten. Bättre att gå ut med det morgonen för tävling och då förklara läget, istället för mitt i natten.
Vet att många är besvikna, men sånt här händer. Ingen klubb är perfekt och det är vinte alltid lätt att veta hur man ska agera när sådant här händer. Inte det bästa sättet det skltts kanske, men kan bara hoppas ingen åkte dit…
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#11 Jag tycker mest synd om dig Sandra! Att åka tåg från Uppsala och ner hit tar både tid och kostar mycket. Går inte en enkelbiljett på ca 1000 kr? Eller jag har fel?
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/