Resultat & Bilder från helgen!
Vet att en massa här inne tävlat i helgen!
Så nu vill jag veta hur det gått för alla, och om ni har släng med en bunte bilder också ;)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
För mig gick det jättebra=) Debuterade en nykomling, Lille Phoeb som kommer från Misspinky's harar och hoppkorsningar:) Han gick på 4 fel och kom på 17:e plats, jätte stolt över honom!<3 för Idisen gick det på två fel, pga mig:( Kände att jag inte rikigt litade på henne så i två av hoppen drog jag tillbax för att korrigera, då spratt hon till med bakbenen och rev, men har efter det lärt mig att lita på henne och ge henne tid=)
Åtta placeringar under de två dagarna i VMKH på fyra kaniner, inte illa. Du var ju själv med på lördagen. Orkar inte rabbla upp allt men b.la Nelson tog sin första pinne, Spöke blev svår i rak, Hiroshi svår i krok.
Not your mom, not your milk.

För mig gick det också super bra!
Sture gick på 2+0. Han kom på plats 9 av 34.
Zäta gick på 6 fel. Helt okej, eftersom hon aldrig har gått bättre än tre och hon kämpar verkligen!
Triffis gick på 7 fel. Mycket slarv. Men jag tror aldrig att jag sätt henne springa så fort igenom banan! Jag vart glad över att hon ens kom i mål!
// Ludde
_Grattis till alla fina placeringar :D Jag var inte med och tävlade där men här är en bild från när jag och Alex hoppar, vi har superkul tillsammans! :)
_
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja jag tävlade ju i VmKH på lördagen. Jag och Knutte bestämde oss för att sova länge sedan hela söndagen så =p
Har som tur e Sashhi som fotar å filmar mina ninizar ^^
Teddy
Fäller som en dåre, fick 5fel i båda grundomgångarna i krok eliterna i helgen. Springer mer än tittar på hinderna, för springa e kul ^^
Tuva
Kändes riktigt fin! Kondisen på väg tillbaka, å 2+5 i första elit krok. De 5felen i finalen var för hon var överladdad och därav gick det lite för fort, å några frambommar föll. Men vilka hopp damen har!!!
Pest
Vann första krok lätt på 0+1fel, bara en pinne kvar till medel nu :D Å tror han kan må bra av det då han slarvriver i lätten. I andra blev det 1+1, vattnet båda gångerna å precis utanför placering :)
Exit
Hihi, ja han var mest päls denna dag ;) Kondisen är kass, å trött av fällningen. 2+3 i första msv krok, å 6fel i grunden i andra. Plex <3
Happy
Gjorde debut i krok elit. Å vilken debut!!! I första eliten gick hon 1+1 å en 2:a plats! Wow!
I andra gick hon på 3fel i grunden å ingen final, men eliten är inga problem alls! :D
Filmen på Tuva. Bakom kameran, Sashhi… Tack!!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus