Hane sökes för parning!
Eneboängens Lilja e. Eneboängens Nässla u. Koppartorps brorsan Rak (skhrfk): Msv Krok (skhrfk): Lätt 2pinnar? Längd (skhrfk): Inte startad Höjd (skhrf): Inte startad Om Lilja: Lilja är 100% obesläktad och ganska liten. Hon är super snäll och mysig med hjärtat på rätt ställe. På banan är Lilja snabb och hindersäker, fastän hon är relativt liten tar hon sig över allt. Hon älskar att hoppa! Helt underbar. Lilja är häftig o rolig att hoppa med Sökes: Eftersom att Lilja är ganska liten och kort så söker jag en stor, lång, slank och högrest hane. Färg spelar ingen roll! Han ska vara minst msv och var trevlig och snäll. En cool kanin. Jag finns i Örebro! Pm'a mig här, på Facebook där jag heter "Julia Fröjd" eller på min mail "emma1943@live.se".
Jag har mailet dig! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Tänkte bara säga att man helst inte ska ha större hanar än honan :)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
#3 det har ingen större betydelse när man inte pratar om några större skillnader, fostren anpassar sig till honans storlek i livmodern men kan sedan mycket väl växa om honan senare. Visst är det väl inte lämpligt med en belgisk jätte till en hermelin men då är det nog större skaderisk vid parningen än vid förlossningen.
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |