Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: träning-tips-råd
Läst 1347 ggr
Kiyona
0

Träna kaninhoppning i varberg!

Hejsan!

Finns det någon på detta forum som bor i varberg? som också kanske skulle ha lust att hoppträna med mig och min kanin willbur. Skulle vara roligt om fler ville hoppträna! Jag bor på sörse och ställer fram hinder på sörse ängen cirka 1ggr/veckan vissa veckor uppehåll men finns det någon som är intresserad av att hoppträna med sin kanin är ni välkommna att höra av er! 

Jag har hinder så vi klarar os men har du hinder är du välkommen att ta med dem på träningen!

mvh//Andrea & Willbur

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

[soffan :>]
4

jag bor i falkenberg men skulle gärna vilja hoppträna :D

Kiyona
2

ååh :D

Har ju inte världens urval av hinder men huvudsaken är väl att man har något att hopps över. Har vad man behöver och du är hjärtöligt välkommen att träna med mig och Willbur om du kan ta dig till varberg vill säga :)

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

1

jag har bara ca 3-4 hinder hemma själv så XD varje gång jag bor hos pappa så kan jag ta mig till varberg så det är bara att säga några datum som funkar dig så kan jag kolla om det funkar för mig ;) eller så kan vi messa varandra när det funkar annars ifall du vill det :)

Kiyona
0

Här ta min mail sålänge min mobil är sönder….Igen! Men ska fixa den snart och då kan du ta mitt nummer :) Men ta min mail sålänge s kan vi bestämma tid där….eller har du facebook? lättare där :) Andrea Baltsén heter jag. Men om du vill ta mailen istället är det Snowfall@mindless.com :)

**Mvh//Andrea **

0

ok :) har lagt till dig på fb nu ( Sofia Westerlund )

Kiyona
0

Har accepterat :) Kan ju bestämma tide för hopningn där. kan nästan alltid :) ska få hem mitt nya hinder närsom okcså. det väntar på posten! :P

**Mvh//Andrea **

0

ok kul :) vad är det för hinder du har? 

p.s. min kanin e inte direkt världsbäst i hoppning XD

Kiyona
0

Jag har 3st rakupstående, ett raktuppstående som är 40cm i längd, vattengrav och ett molnhinder längd 60cm tror jag (det jag ska hämta) så har inte så många hinder men det duger :) Något att hoppa över iallafall :) Vad har du?

Det gör inget. Huvudsaken är att din kanin tycker det är kul! Tävlar du med din kanin?

Min kanin tävlar lätt ny. Kommer sällan iväg på tävlingar då jag inte har bil eller körkort men han brukar hoppa högre/längre ibland då han är så duktig.  :P Vi få se hur vi kommer överens med höjderna behöve ju inte oppa särkilt högt huvudsaken är ju att dem har något att hoppa över :)

**Mvh//Andrea **

alicekanin
0

Vkkh finns ju. Vi har tävlingar i horred (stättared) om du vet var de ligger ;)

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

Kiyona
1

Det visste jag inte :P eller jag har fr mig det fans men hittade aldrig info på nätet. har ni någon hemsida?

**Mvh//Andrea **

Vincent...
1

Japp och en Facebook sida :) http://vkkh.se

HAHAHAHAHAHA…..

sfut
2

Det är prova på i Kållered på lördag, kom dit vetja!

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

Kiyona
1

Man kan vara medlem i både skafkh och skhrf va? 

Ska se om jag kan fixa bil då kommer jag defenitivt! vore super kul :P Annars kankse man kan åka tåg/buss om det är sådana förbindelser :)

**Mvh//Andrea **

sfut
1

Man kan vara medlem i båda ja :)

Jag vet inte hur det är med bussar men det ligger ju ganska centralt så det borde ju gå kan man tycka.

www.hoppfullt.blogg.se

Kiyona
1

Det finns ingen som ska dit som kan möta upp eller så?

Vad kostar det?

Har lite dålig ekonomi just nu men min fästman kanske kan hjälpa till annars får jag pröva på när nästa tävling kommer. Får in pengar nu på måndag :) Ska göra mig medlem och så så får man väl hem något blad om tävligar. Vore kul att vara med inte tävla på jätte länge just pga tävlingarna är så långt bort….

**Mvh//Andrea **

sfut
1

Prova-på dagen kostar inget. Gå in på hemsidan för att hitta medlemsavgift, jag har den inte i huvudet. www.vkkh.se :)

www.hoppfullt.blogg.se