Vad har hänt med libra?
Eftersom jag fyller år idag så har mamma beställt ett hinder åt mig från libra, hon beställde för 2 mån sen och dem svarade på hennes mail då att dom inte hade hindret men mamma beställde då ett annat och dem godkände det hindret och eftersom hon som äger libra brukar åka hit ibland så skulle hon ringa när hon var här så vi slapp betala frakt .. nu har mamma ringt dom varje dag i två veckor utan att dem svarat (hon har ringt på både libras nummer och tantens nummer) och även pratat in massa meddelanden om att jag behövde ha hindret snart eftersom jag skulle fylla år men libra har inte svarat på ett enda mail eller meddelnade. Så, någon som vet vad som har hänt med libra artic? Är dem bara på semester eller något sånt? Men isåfall är det ju riktigt dålig stil att inte höra av sig innan om det tycker man ..
Precis samma sak hände mig! Skulle också få grejer därifrån i födelsedagspresent.
Vi hade beställt ett hinder,transportbur och några selar+koppel. Hindret och buren kom efter 6 månader av mycket ringande och tjatande. Selarna kom aldrig. Vi ringde och ringde, ibland svarade dom, ibland inte. Och vi fick alltid samma svar, "Oj, din beställning har visst hamnat fel". Kommer aldrig göra någon beställning därifrån igen.
Riktigt tråkigt då dom har jättefina grejer med bra kvalité
#1 ett halvår?! Exakt, det är så tråkigt eftersom allt där ifrån är så bra .. :/ Men man undrar ju när hon varken svarar på sin egen mobil eller libras .. 
Jag har beställt en sele och en hökorg därifrån en gång men fick aldrig något svar, hur mycket jag än försökte..
Värdelös service..
#3 fy vad tråkigt :s Men det är ju ännu värre om dem som mig lovat oss hindret och vi bara hade leveransdatum kvar att bestämma ..
men nu ska vi inte smutskasta libra, dem är ett företag som gör många fina saker trots allt! Dock så blir jag så trött på massa strul och det är ju inte första gången man hör dåliga saker om libra ..
Grejerna är ju som sagt jättebra, det är bara själva kontakten och leveransen som är lite sämmre. Läste någonstans att dom bara skulle inrikta sig på hinder, så det kanske blir bättre? 
#5 nja jag antar mer att dem trappar ner för att dem börjar bli rätt gamla .. så tror inte det kommer ha någon påverkan på leveransen tyvärr :(
Libra brukar alltid skicka iväg allt snabbt och ha riktigt bra service, nu på senaste tiden har de inte varit så aktiva vad jag vet. Tror de börjar trappa ner på allt så det är nog därför kanske
#7 nja vet inte om jag kan hålla med om det .. inte senaste gången jag beställde iallafall, då svarade dom först inte på mailet och massa sånt. Jo det är nog så, men även om dem trappar ner så måste dem ju leverera det dom lovat och svara på telefonen.
#7 kan inte heller hålla med om det, har beställt många gånger och har aldrig fått de i tid eller fått bra service…
Från deras hemsida:
LIBRA ARTIC TRAPPAR NER!
Under PetExpo i Helsingfors 16-17 april kommer vi att ha utförsäljning på samtliga artiklar utom hinder. Libra Artic kommer alltså att därefter endast ha försäljning av hinder, bommar och märlor.
Redan nu kommer vi dock att sälja ut en del artiklar till låga priser. Så håll utkik!
Det förklarar ju inte vrf dom inte svarar, tycker de är dåligt stil faktiskt….

Jag mejlade dem igår och fick svar direkt.. Dock gjorde jag ingen beställning utan hade bara en fråga;)
#10 ja men dem har ju sagt till min mamma att det gick bra och så .. och att hon skulle höra av sig snarast och leveransen.
#11 skojar du? 

#12 Nepp fick svar direkt ;)
#11 Ja dem verkar svara snabbt om man frågarna något :P För någon vecka sedan frågade jag dem om några saker de säljer fick svar dagen efter, som tur beställde jag inget vilket jag märker i denna tråden :P
Vad dåligt för libra aritic det skulle man inte göra
man blir lurat om dom inte hör av sig man gör inte så dom gör.
Jag köpte hinder där men det va tur min kompis skulle åka tävlar då finnas hinder hon köpte till mig det bliv billgt hämta me .Jag köper inte hinder från lirba aritic där så dyrt att köpa men dom är fina hinder.Det är bättre köpa andra privat personer som gör hinder eller som ska sälja eller bygger själv
sen beställer jag andra hinder från Bäckshinder
#15 Någon sida till bäckshinder?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Undrar samma som #16
grattis ändå!
Mvh/Ellen<3
#18 tack, även om det är nästan en månad sen ;)
Nu är det ju sista dagarna Libra säljer grejer dom kommer ju sluta med allt förutom hinder…
Gnagar boden kommer ju ta över ALLT annat.
Länk: Gnagarboden
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
#20 även selarna?
Alltså likadana?
När man klickar upp "selar och koppel" på deras hemsida så händer inget ..
tro inte dom gör några hinder lägre det va länge sedan jag köpte dom
#22 Jo dom säljer hinder! :) Eller menade du Libra? ;)
/Elin
Medarbetare på Tävlingshundar
Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com
Japp allting…
Marianne (gnagarboden) kommer ha samma selar tror jag hon sa!=D=p
M.v.h. Louise
#23 nej Bäckshinder gör inga hinder
Bäckshinder gör inga hinder???
M.v.h. Louise
M.v.h. Louise
M.v.h. Louise
Libra Artic fortsätter som vanligt med tillverkning och försäljning av hinder och dessa finns på deras hemsida. Det är hela det övriga sortimentet som de avvecklar
när jag går dit så har dom inga hinder deras hemsidan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
dom gör hinder men nu gör dom inte de
#31 Hinder tillverkar de fortfarande.. Jag ser massa hinder på deras hemsida ;)
mm 32# har du dessas hinder hemsidan?
Har någon provat Gnagarbodens
Show White Paste
??? :)
Den låter ganska bra så jag funderar på att köpa den …
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Om ni vill beställa hinder ifrån Libra så rekomenderar jag att ni mejlar dom och säger att ni vill beställa.
Jag gjorde det och fick svar samma dag och hindret fick jag hem efter tre veckor. :)
/ Julia, Honeys Hoppkaniner
Dom gör hinder bäckshinder dom har inga hinder på hemsida jag ahr kållat
#34 OT men ja den fungerr utmärkt!=)
M.v.h. Louise
har hänt mig också på den tiden då dom hade selar :) då fick vi vänta över 1 månad på selarna. då hade dom åkt på semester mitt i min beställning (dom hade svarat ppå den och allt)
www.ezmiez.se - Tazz Hoppkaniner
#38 haha gammal tråd ;)
Fick du någonsin hindret? hade du betalat för det?
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Fick det ej. Men hade inte hunnit betala 🙂