Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 296 ggr
Kiyona
0

Samåkning till diverse tävlingar sökes!

Hejsan!

Jag är mycket intresserad av kaninhoppning och har en kanin jag tävlar med, när jag väl finner ett sätt att ta mig till tävlingarna vill säga. Jag och min kanin Willbur bor i Varberg som ligger mittemellan Göteborg och Halmstad.

Är det någon här som tävlar uppåt eller neråt i landet och kör förbi Göteborg, Halmsad eller Varberg får ni gärna+ höra av er om ni eventuellt skulle ha plats för en till :)

Självklart får du som kör ersättning som tack för hjälpen.

Sen undrar jag. Om jag inte skulle få plats i bilen men trots detta kan lyckas ta mig fram till den kommun/stad tävlingen ligger så är min fråga om det kanske går att någon som ska tävla som har bil kan komma och hämta mig vid närmsta busshållplats?

Vill verkligen försöka komma ut på tävlingar oftare och ibland blir det svårt när man själv varken har körkort eller bil. Nu har jag ju bara en kanin och det gör det ju lättare då kan man ta sig fram med buss/tåg hyffsat nära tävlingsplatserna skulle jag kunna tro. Men kan ju trots detta inte bära en kanin+transport+packning och gå hela vägen från närmsta busshållplatsen. Så att ha en kanin löser inte problemet trots att det defenitivt gör det mycket enklare. Så för att överhuvudtaget kunna tävla krävs det att jag lyckas hitta någon som kan erbjuda ett säte i bilen för mig och min kanin.

Mvh// Andrea&Willbur

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Vincent...
2

vilken klubb/ar är det du vill tävla i?

HAHAHAHAHAHA…..

Kiyona
1

Jag tävlar för tvåstaddal så tävlar alltså för skafhk. :)

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **