Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1070 ggr
toootsie
0

(S)Starlights G.I Joe Kull

Alla brukar skriva att nu kommer den efterlängtade kullen osv. Den här kullen var en tjuvparning som jag EJ skulle tagit själv men ibland fixar kaninerna till det på egen hand. Om det är någon som har synpunkter på denna kull ta det direkt med mig då istället för att jag ska få höra det på annat håll.

Den 5 April fick Ankan 9 ungar varav färgerna
3 Viltisabella/ Viltblå
1 Viltisabella/Viltblå övermantlad
2 Viltgulbrokade
2 Viltgrå övermantlade
1 Siames/ eller viltgul

Ungarna kommer döpas efter karaktärer i Filmen G,I Joe

E: Eternals Absolem, Viltgul övermantlad
Bild

E: Jasmines Med Stil, Viltisabella U: Skärbos Troll, Zobel Siames Brun

Abbe är en snygg liten kille som är högrest och slank, han har ett ivrigt humör och man får verkligen hänga med på banan, hemma är abbe en lugn kille som älskar att vara ute i hagen.
Abbe är verkligen en kanin som vuxit i mina ögon, han blir bara säkrare och säkrare på banan, i början var han väldigt hyper men de har vi jobbat på och nu är han verkligen i fin form. Ingenting är för högt för honom.
FILM: http://www.youtube.com/watch?v=epbuqv-0TE4

Klassning:
Rak: Elit 1c
Krok: Elit 1c
Höjd: Elit 75cm
Längd: Elit 220

U: Regnbågens Fröken Bianka, Blå övermantlad
Bild
E: Stjärnans Gt CH Sheraton, Viltgrå övermantlad U: Silverados Sunshine Of Erna, Svart

Ankan är gårdens Kelgris. Hon springer lös så ofta som hon får och älskar att vara med överallt. Många som ser henne undrar om hon är en frassekorsning pga hennes stora storlek. hon väger 3,2 och är stor och högrest. Ankan är en sådan kanin som sitter fast i Lätten hon har två pinnar i rak.

Tror dessa ungar kan bli väldigt fina. Jag tror att ungarna kommer bli något större än normalstora någonstans mellan 2,5-3kg.
Abbe och Ankan är släkt med varandra
Ungarna är besläktade med: Skåningen,Kasper, Simoneholms, Elliot, fd nordanvinden
Namnen på ungarna blir något av dessa.
Starlights Road Block
Starlights Storm Shadow
Starlights Jinx
Starlights Firefly
Starlights Flint
Starlights Jaye
Starlights Duke
Starlights Cobra Commander
Starlights Zartan
Starlights Mouse
Starlights Blind Master
Starlights Havoc
Starlights Greeter
Starlights Clutch

Ungarna säljes med härstammningsbevis,Faktamapp och övergångsfoder.
300:-
Vid intresse eller frågor maila mig.

Väl Mött
Maria Nyberg Starlights Kaniner
Toootsie_@hotmail.com