"Lånar ut" mina kaniner.
Jag söker någon som kan ta mina kaniner från så snart som möjligt fram tills Augusti 2013.
Pga. mina föräldrar har skiljt såg så har jag tyvärr inte den tiden för dom just nu, pga att jag har dom hos min mamma o är inte där så ofta, så hon får för det mesta ta hand om dom.. Så anledningen till att jag lånar därför ut dom är för att jag inte ger dom den tiden dom förtjänar!
Men i Augusti så flyttar jag till Norrköping för att börja på gymnasie där, och då kommer jag ta med mig kaninerna.
Kastanjegårdens Elliot
Elliot är hankanin av rasen Holländsk kanin. Född 2010 (10/6-10). Nyfiken, snäll, kelig.
E: Maximus
U: Doris
**Mellangårdens Himeji-jo "Jojje"
**Jojje är också en hankanin av rasen hoppkorsning. Han är också född 2010 (1/7-10).
Han är ganska försiktig, men inte rädd. När man lärt känna honom så är han jättekelig!
U: Grenens Wishful Dreamer ”Varja”
E: Trombens CH Varenne
U: Grenens Ch Dreamer of Paradise
Båda två tycker om att hoppa hinder, och med lite träning så skulle dom nog bli jätte duktiga, speciellt Jojje eftersom att han "har det i sig";). Om man vill så får man gärna tävla med dom. Dom har varsin tävlingsbok.
Båda två är rumsrena och bajsar & kissar i en låda som de har i sina burar.
Dom är vana att bo ute året om och det funkar bra. Dom bor inte i samma bur och ska inte heller göra det. Dom bor i en såkallad Fackbur, som består av 4 fack. Det är dock bara 2 fack som är iordning gjorda, och det är i dom som de bor i. Om man vill så får man buren, men den är väldigt tung och det krävs en släppkärra för att förflytta den.
Känner du att du har den tiden och viljan att ta hand om mina kaniner tills Augusti, så får du gärna höra av dig till mig. evelinaliljedahl@hotmai.com
Dom finns i Motala, östergötland
_Kram Evelina
_
Skrev fel mejl. evelinaliljedahl@hotmail.com är den rätta!
_Kram Evelina
_