Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 869 ggr
Ellen Thomé
1

(S) Solklar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 6 augusti föddes sex små himlafenomen.

En utav dessa härliga individer söker fortfarande efter ett hem, Solklar.

Solklar är en viltgul, småtokig och modig tjej med en stor personlighet, charm och nyfikenhet. Båda hennes föräldrar är väldigt sociala och detta har hon verkligen ärft. Hon ska alltid komma och klänga i famnen så fort man kommer och är inte sen att hitta på bus när hon rastas. Hon har en riktigt fin och slank hoppkropp, fast jag inte hunnit träna henne så mycket i hoppningen så har hon visat prov på sin hoppförmåga, och jag tror värkligen att hon kan komma långt om hon hamnar hos någon där hon får rätt träning.

Cupcake är en högrest kille på ca två kilo som
är väldigt social och trevlig. Han fullkomligt älskar människor och all
uppmärksamhet han kan få. På hoppbanan är det fart som gäller och han hoppar med stora luftiga språng. Han har inte tävlat så han är kvar i Lätten.

Socka ("Pajaritos" Enarmad Bandit) är en viltgrå rödförstärkt harkorsning. En stor och slank tjej på ca 3 kg. Socka är min ögonsten. Hon älskar att gosa och är hur charmig som helst. Hon är en väldigt speciell kanin på många sätt. På marken är det full fart och hon är nyfiken på ALLT! Farten tar hon med sig in på hoppbanan och man riktigt ser hur roligt hon tycker att det är! Det är så häftigt att hoppa med den här kaninen. Hon springer på superfint och hon är väldigt fokuserad. Rak bana är favoriten då hon kan bli lite virrig i krokig bana. Hon har 2 pinnar i rak bana och 1 i krokig bana.

Solklar finns i Enköping, men transport går alltid att lösa!

Köpesumma: 200 kr, faktamapp och övergångsfoder medföljer självklart kanin.

Besläktad med: Sheldon och Lucky

Vid frågor samt intresse är du varmt välkommen att höra av dig till mig!

Min mail: ellen.thome@spray.se

Ellen Thomé
2

Solklar är nu tingad 🙂