(S) Himla kullen
Den 1 augusti föddes sex små banditer
Fem ungar finns nu kvar i livet
Himla-kullen
Solförmörkelse - japantecknad gul/svart hane - Såld Solklar - viltgul hona Stjärnfall - viltgrå rödförstärkt hane Solstorm - viltgul hane - Såld Stjärnklar - viltgrå hane
Mor:"Pajaritos" Enarmad Bandit Viltgrå rödförstärkt harkorsning
Far: Cupcake Japantecknad gul/svart vädurskorsning
Leveransklara: 1 oktober
De här ungarna är inget annat än underbara, de är väldigt sociala och jag tror att de kommer att ha bra fart på banan och söka sig till hinder. Föräldrarna är väldigt roliga att hoppa båda två och hoppar både högt och långt. De är slanka och har riktigt snygga hoppkroppar.
Cupcake är en högrest kille på ca två kilo som
är väldigt social och trevlig. Han fullkomligt älskar människor och all
uppmärksamhet han kan få. På hoppbanan är det fart som gäller och han hoppar med stora luftiga språng.
Socka ("Pajaritos" Enarmad Bandit) är en stor
och slank tjej på ca 3 kg. Socka är min ögonsten, mitt allt. Hon älskar att gosa och är hur charmig som helst. Hon är en väldigt speciell kanin på många sätt. På marken är det full fart och hon är nyfiken på ALLT! Farten tar hon med sig in på hoppbanan och man riktigt ser hur roligt hon tycker att det är! Det är så häftigt att hoppa med den här kaninen. Hon springer på superfint och hon är väldigt fokuserad. Rak bana är favoriten då hon kan bli lite virrig i krokig bana.
Besläktat med: Sheldon och Lucky.
Pris: 300kr, faktamapp och foderpåse medföljer självklart kanin.
Vid frågor, mer bilder samt intresse är du varmt
välkommenatt höra av dig till mig!
Mail: ellen.thome@spray.se
Har du några nya bilder på sjärnfall? :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Puttar upp för dessa små filurer!
Gick ut med ungarna i sele och koppel idag, det gick jättebra:)
Ungarna letar fortfarande efter nya hem!
#0 OMG! Såå fin!
Hihi ja, riktiga små charmtroll är vad de är, väldigt sociala och kontaktsökande:)
Finns Solklar kvar? Var finns du?
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Ja, Solklar finns kvar:)
Jag bor vid Enköping (utanför Stockholm), men leverans går alltid att lösa!:)
Stjärnfall är nu tingad!:)
Putt:)
Jag är ev. intresserad av Solklar, finns hon kvar? Har inte fått godkännande från mina föräldrar än, men det ser ljust ut ;) Sen undrar jag om de har h-bevis? Har tänkt ta en kull framöver :)
/Sofia
Puttar upp för Solklar och Stjärnklar, båda söker nya hem!:)
Jag är intresserad av stjärn klar :) vi har haft kontakt via mail. Finns han kvar?
Ja, han finns kvar :)
Finns det mer bilder på honom? :) det är roligt att ha medans man väntar ;-)
Gud vad söt han va :-) längtar jättemycket till söndag :-D