Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 522 ggr
WhiteBunnyWithBlueEyes
2

Intressekoll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om någon skulle känna intresse om det skulle bli så att jag skulle sälja shackalen.

Hon är köpt på en djuraffär, född mellan den 19-24 sep 2011.

Hon är jätteduktig på att hoppa, hon kan nästan hoppa 2 meter längd och över 60 cm högt. Jag är väldigt stolt över hur långd hon kommit!

Hon är jättesnäll och lätthanterlig, dock lite rädd av sig då man ska ta in henne från box eller hage pga av att ingen hållit på med henne innan jag köpt henne då hon var ca 15 veckor.. hon har haft en kull på 6 friska ungar som hon fick våren den 14 april 2012. Superduktig på att gå i sele, jag har aldrig tävlat bara tränat hemma, så jag vet inte hur hon skulle uppföra sig på tävling. Hon har mycket energi tycker om att utmana stora/höga hinder! Perfekt nybörjarkanin till den som vill börja hoppa. Vi har endast tränat rak så på krok är hon lite vimsig och svår att styra. Men jag har bara tränat krok några gånger med henne och jag kan säga att det finns sämre kaniner.

WhiteBunnyWithBlueEyes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hennes fullständiga namn är Landsjögården's shackalen shine ya light, och på bilden hoppar hon över ett hemmagjort hinder.

Vincent...
0

Vart finns kaniner?, kanske bra att skriva :)

HAHAHAHAHAHA…..

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Hon finns i övik, en haltimme ifrån öviks stad Tungan ute

[RC1393]
2

Varför ska du ev. sälja henne? Vad tråkigt :/