SKAFKH
Hej.
Ska tävla den 20 i kvänum med min hona i krok lätt, har bara hoppat rak mini med henne i skhrf tidigare. Saken e den att jag mailat dom angående medlemskap men inte fått svar ännu. Skulle det gå att tävla som "ej medlem än"? Eller måste man vara medlem för den klassen?
jag tror du måste tävla utom tävlan då, har ingen erfarenhet av SKAFKH men i SKRF är det så iallafall…
/ Angelica
Är du medlem i någon KAF-förening? För isåfall ska du bara skicka ett mail till Skafkh och meddela att du vill vara medlem i Skafkh också (sen är det klart. Ingen avgift eller så). Gå in på Skafkh.se så står det där hur du går till väga :) Jag blev medlem samma dag som jag anmälde till min första skaf-tävling, bara en vecka innan tävlingsdagen.
#2 Hos oss är det så att är man med i KAF är man per automatik med i länets kaninhoppare, men har man inte sagt att man hoppar så läggs man inte till i hoppgruppen på facebook, alltså behöver man inte ta del av hoppsektionens information förrän man talat om att man är intresserad av den :)
Är kass på geografi över södra sverige^^ Är det ditt KAF som har hand om tävlingen eller är det en "granne"? Är det ditt KAF så borde det inte vara några problem tror jag, men det kan ju vara bra att de andra hopparna vet att du "är med" så att du kan få samma info som de andra :)