Tävling Imorgon :)
Imorgon ska Lea och jag ut på tävling. Lea (kanin) har tävlat två gånger i rak mini förut, men nu ska vi testa rak lätt ny. hoppas allt går bra!
hon blir väldigt lätt lite stressad på nya platser, så om ni har några tips hur jag kan få henne att ``lugna`` ner sig lite, får ni järna komma meed tips! 
MVH Emelie och Lea
Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg
Kul! Alltid kul att tävla :)
Min ena kanin blir också ganska stressad i nya miljöer, så vi brukar ha henne i en liten kompostgaller hage. Då brukar hon lunga ner sig lite. Det gåner vi tävlat har det slutat med att när hon väl går in på banan lägger hon sig ner och käkar gräs 
Hälsningar Lurvas11
ja, jag brukar ha henne i kompostgaller. men nu ska tävlingen vara i ridhus. och då får man inte ha dem i kompostgaller. det jobbigaste är att hon värkligen HATAR att sitta i transporten… men aja, hoppas att hon lugnar ner sig innan hon ska hoppa bara! :)
www.minkaninblogg.blo.gg
#2 Det kommer säkert att gå jätte bra! Lycka till!
Skriv gärna hur det gick imorgon :)
Hälsningar Lurvas11
tack, ja såklart jag skriver hur det gick 
www.minkaninblogg.blo.gg
hur gick det? :D
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
jag vet att du redaan har tävlat nu men, om hon nu hatar att sitta i transportburen kan du ju ta ut och skutta med henne i sele under dagen istället för att hon sitter i transportburen, då får hon också en chans attt se lite vad som finns och lukta på allt, då kansk ehon inte blir lika stressad. :D
/ Angelica
hon var LIVRÄDD för botten på ridhuset! men det gick väl bra endå, hon hoppade iallafall :P
www.minkaninblogg.blo.gg
det blir nog bättre nästa gång när hon redan vart där en gång:)
/ Angelica
Vad slutade hon på? :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!