Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 2427 ggr
Tova.O
0

(K) Sökes kaninunge

Hej! Jag letar efter en kaninunge. Jag gillar de flesta färgerna , men jag är ändå ganska kräsen. Och ja att den ska vara snäll är ju självklart. Duktiga föräldrar inom hoppningen är ett stort plus! Och om du bor nära Lund/Malmö.

Kommentera här under om du har en liten nin som söker hem och stämmer in på detta. :) Men ja som sagt, så kan jag fastna för det mesta!

Mvh Tova

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Pylva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fyra honor och en hane kvar till salu efter Fortunas Livtrasir och (Tribe's) Midnight Festival. Det finns en viltgulbrokad hona, en svart/gul japanbrokad hona, två viltgråbrokade honor och en viltgråbrokad hane kvar till salu. De är allesammans pigga och jätte fina! Jag har gett de namn efter karaktärer ur smurf serier. De som är till salu heter Starksmurfen, Clownsmurfen (på bilden), Kroxelikrax, Fixarsmurfen och Gargamel.

Jag tror att ungarna kommer bli helt underbara som vuxna eftersom att deras föräldrar är väldigt vänliga och lätthanterliga, de är dessutom grymma hoppare båda två! Pappa Hector är elitklassad i allt förutom höjd, med ett cert i rakbana. Dora är svårklassad i rak och krok med pinne i båda, elit i längd och har pinnar i höjd.

Doras kullsyster Dida tog idag SM-brons i höjdhopp!Glad

För att lämna intresse hör av dig till ylva1@comhem.se!

Ungarna är födda den 6/9 och blir leveransklara den 1 November.

Tova.O
0

#1: Åh villken söt liten :) Har du fler bilder?

Pylva
0

#2 Jadå! Glad

På bilden är Clownsmurfen, svart/gul japanbrokad hona, till salu!

Tova.O
0

Åhh söt! :) Ska fundera lite, återkommer :)

Pylva
0

Fixarsmurfen, viltgråbrokad hona, till salu!

Pylva
1

Gargamel, viltgråbrokad hane, till salu!

Pylva
0

Starksmurfen, viltgulbrokad hona, till salu!

Pylva
0

#4 Gör så du! Glad

JulleBulle1
0

Gud vad gulliga! :D Hur är kaninungarna just nu? (är de blyga, pigga, gosiga osv)

[YukiOni]
0

Har en svart wt (troligtvis hane) som jag vill ska komma till någon som vill träna/tävla hoppning och agility. Båda föräldrarna hoppar och går agility och han har redan visat intresse och vilja att lära.

Mammans höjdrekord: 70 cm
Pappans höjdrekord: 75 cm

Just nu är han 5 veckor och är inte leveransklar för om 2-3 veckor.
(Lejonhuvad, härstamningsbevis medföljer)

Namn: Melodys Emo

Finns strax utanför Göteborg.

Pylva
0

#9 Allihopa är väldigt framåt och nyfikna på allt och alla! De har en massa energi och är väldigt duktiga på att göra skyhöga glädjeskutt och snabba rejs i hagen :-) Ungarna är dessutom väldigt snälla och gosiga trots att de flesta föredrar att vara nere på marken och busa!

sotlynx
0

Nära Lund/ Malmö? Bor 10 min från Lund och har just nu en kull med flyttklara små galningar! Kolla in Vampyrkullen!

Pappa svårklassad, mamma otävlad än ( mammaledig..) Massor av superkändisar bakåt i leden!

Kolla in: www.tulpanoras.weebly.com   Glad

Juliaskaniner
0

har en kull, Adde, känner du till, han kom 8a i höjdSM på 80 cm, men har personliga rekord på 90cm, hoppade dessutom 240 på längddebuten, och plockar cert på löpande band.
Kenny är mamman, hon har hoppat 75cm högt, och 220 långt. hon har knappt tävlat elit, pga kullen, men har hoppat på bla 1 fel.
har 5 ungar som ska säljas, och du hittar bilder på www.shadrins.weebly.com

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Juliaskaniner
0

dom är väldigt galna och glada, jättetrevliga och ska alltid gosa.
dom har smyghoppat på mamma kennys hinder i hagen (mini) och det ser riktigt bra ut!
både kenny och adde är elit :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

KlaraTucker
0

Jag har en kull hemma med vädurskorsningar. Båda föräldrarna hoppar ändast småklasser nu för dom är unga och i början av sin kariärr mwn doms föräldrar har hoppat höga klasser!

All information står på hemsidan! :)  www.anglabackenskaniner.weebly.com

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Tova.O
1

Oj förlåt, har glömt att skriva att jag redan köpt en liten busunge nu. :)