Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: kullplanering-make-maka-sökes
Läst 1112 ggr
[Dynamics]
1

Pralinens Sweet Juliet + Haradals Didrik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag så träffades Julia och Didrik och vi hoppas på underbara och storhoppande ungar runt 7 December!

Pralinens Sweet Juliet PÅ FILMEN
Madagaskarbrokad
U: Premiärs Charity
E: Flamencos CH Golden Jubilee

Klassning
Rak: Medelsvår
Krok: Medelsvår
Höjd: Ej elit (55cm)
Längd: Ej startad

Julia är en underbar tjej med mcyket marginal och teknik på banan, detta är en flicka som verkligen vet vart hon har alla benen och sprecis var hon sätter dem! Julia kom till mig ca 1 år gammal, sparsamt tränad och tävlad men fort börjar placeringar och pinnar trilla in från alla håll, alla tre krokpinnarna och en rakpinne tog Julia på raken efter varandra varav två vunna med vinster! Jag hoppas på att kunna ta yterligare minst en kull till på Julia innan tanttiden!

Filmen är på Julia när hon tar sista pinnen i rakbana och blir medelsvår!

Haradals Didrik PÅ BILD
Siames
U: Epadalens Zera
E: Zelmo

Klassning
Rak: Svår 1p
Krok: Svår
Höjd: Ej startad
Längd: ELIT (200cm)

Om Kullen
Jag tror på trevliga, mellanstora kaniner med bra lynne. Storhoppande med fart och lång över hinderna! Färgerna som kan förekomma ibland ungarna är madagaskarabrokade, madagaskar, svart, svartbrokade och viltgrå men såklart så smyger gamla gener längre bak ifrån fram ibalnd! Ungarna kommer att vara besläktade med några stora hoppled bl.a Elliott och Lukas!

Vid Intresse eller frågor, tveka inte att höra av dig :)
Kontakta mig på a.bosnjakovic@live.se elr skicka iväg ett sms till 0700606758 så hör jag av mig! Ungarna finns i Norra Skåne men transport kan ALLTID ordnas ;)!!

Mvh Alice Bosnjakovic SKH, Dynamic´s Hoppkaniner!
www.dynamicshk.weebly.com