Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 450 ggr
Ambellah
1

Ditt sämsta och bästa köp?

Hej! Tänkte starta upp en tråd där alla får vara med.

Man skriver sitt sämsta köp, det kan vara t.ex. selen som gick sönder direkt, något som inte var som du förväntade dig osv.
Samt, ditt bästa köp. Kan ju också vara t.ex. bästa hindret jag äger/köpt.

Jag kan börja :)

Mitt sämsta köp är en sele där jag betalade och fick mina varor hem i brevlådan efter några veckor?!. Hur som helst, elen visade sig vara för liten och när jag tog kontakt så svarar inte säljaren (onödigt att nämna namn då det skapar tjafs/diskussioner) jag har fortfarande inte fått någon ny sele men jag har kopplet kvar. Inga pengar tillbaka heller och säljaren har helt slutat svara..

Mitt bästa köp måste nog vara mina libra hinder, älskar dem! :)

Mvh Alice och Morpen :)

Anoki
1

Mitt sämsta köp är ett hinder jag köpte oss teddytassen, de blåser omkull och är skevt…. Mina bästa köp är oxå hindrena jag köpt från libra artic! :D

Ambellah
0

#1 åh vilket sammanträffande ;)

Pelzi
2

mitt bästa köp är nog mina kaniner :P

sämsta köp är en skål som gick sönder när jag tappade den (plast skål)

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Anoki
0

mina kaniner e ju oxå såklart mitt bästa köp. trodde de bara de handlade om tillbehör i denna tråden?

Ambellah
0

#4 ja delvis då alla skulle väl ändå säga att sina kaniner är det bästa ;)

[LittlePiglet]
1

Om man inte räknar kaninerna så skulle jag nog säga att mitt bästa köp är allt byggmaterial, för med det har jag byggt hagar, burar och hinder precis som jag vill ha det =)

Det sämsta är nog en sån där flaskvärmare eller vad det nu heter, som ska göra så att vattnet i flaskan inte fryser så snabbt, pipen fryser ju ändå Tungan ute