Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 973 ggr
[EllenAlicia]
1

om du vinner-.-

vad brukar nu välja på tävlingar om ni vinner?

jag har bara tagit rosetter och pokaler hitils :P men om det kommer något annat bra hellst till kanierna kommer jag nog ta det, som en stor höboll, RR mm ;P

[EllenAlicia]
3

hahahaha gjorde en -.- gubbe fast viste inte det :P skulle göra … och sen skulle jag ta bort men jag tryckte på enter :P sen kom det en till tråd(inlägg fast med rätt; om du vinner…

[Allliii]
1

Hahhahah alla som känner mig vet! Selar, koppel, selar, koppel, selar, koppel, selar, koppel!!! :D Jag är alltid först med att cheka in vilka selar och koppel det ligger på prisbordet och jag är alltid fört att grabba åt mig dom MOHAHAHAHA!! Och om jag iiiiiiinte.. blir först, då du…

PrinzeZz
1

gratis starter i klubbar jag besöker ofta, annars tar jag gärna kompostgaller eller saker som är bra att ha i hemmet.

Är jag hungrig tar jag godis….

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

alicekanin
1

Har tagit stora vatten flaskor typ plast blommor ( fanns typ inget annat) kanin godis och typ saker som inte kommer ihåg ;)

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

svartkanin
1

Jag tar gratisstarter, vårdprodukter till mig, godis till kaninerna, selar och presentkort :)

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

[EllenAlicia]
1

okej :)

Papaya
1

Godis/dricka/chips eller selar och koppel brukar jag plocka när det finns. Annars blir det vadhelst som är mest intressant just då. :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

[EllenAlicia]
1

oki

Juliaskaniner
1

Beror på vad som finns haha, men presentkort, kaninsaker, godis, och ibland saker till mig själv. om hinder finns bruakr jag ta det ;)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[Bolten]
1

starter, akitaskålar/vattenflaskor eller selar om de är någon fin :)

WhiteBunnyWithBlueEyes
1

Vill oxå tävla!! :/

Juliaskaniner
1

#11, bara att börja, finns säkert nån klubb nära dig :)

[Jawa´s]
1

Rosetter blir det här =)
Fast det är väl egentligen bara en rosett till som jag vill ha…en RÖD, men mina kaniner hamnar aldrig på 4e plats, aldrig.

Juliaskaniner
1

Jag hade en period då jag tog typ bara rosetter och pokaler, fanns inget annat som var så intressant. men nu har jag liksom 49 pokaler och rosetter, så jag vet inte riktigt vart tusan jag ska göra av dom.. så jag får helt enkelt välja annat, haha ;)

JulleBulle1
4

Jag brukar sällan få pris, men om jag vinner ngt så samlar jag. Jag håller på att spara till en Atlas 10 open. :)

[EllenAlicia]
0

oki

[_hsleiufhbtv]
0

Presentkort på gnagarboden eller granngården, saker till kaninerna eller rosetter. Det varierar lite.

Alvirpo
1

har bara vart på 3 tävlingar änsålänge så de är väl inget som jag brukar ta så men hittils ahr jag tagit: Sele, Anslagstavla/whiteboard (typ enda som fanns kvar) och en liten påse kaningodis. Men saker jag skulle vilja ha är om vi börjar ha rosetter o grejer så vill jag ha de (vi har inte sånt nu) och saker till kaninena:D

[EllenAlicia]
0

okej :)

när jag var på tävling i söndags tog jag torkad persilia :)

NaDa...
0

Vilken lyx ni i Sverige har! Att ni får välja vad ni vill ha för pris.
Här 'Måste' man ta en rosett och ett paket godis som man inte får välja själv. :P
Hade jag tävlat i Sverige så hade jag nog valt presentkort eller tillehör. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[EllenAlicia]
0

#20 hihi _:P ävlar du på åland finland elle r:P?

NaDa...
0

#21 Japp :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg