Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: allmänt
Läst 998 ggr
kaninsnobben78
0

Kaninläger -kurs-hoppning hösten -2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kommer ett nytt läger nu på hösten det är på helg -Fredag 9 november till 11 nov söndag det kommer övernattning det är även dagläger med  om ingen vill sova över  är du mellan 6-12-år och uppåt  det spelar ingen roll om du är äldre det spelar ingen roll om du är hoppare eller inte. det gör inget om din kanin kan hoppar bra eller inte detta är för alla som har egen kanin .Men har du en kanin så finns det låna kanin hos mig .Jag har två burar extra burar men ni få gärna med er egen bur Och jag har en maddrass hemma Ni ska  ha med er sovsäck eller liknade ni kan sova på .Jag är en hoppare jag tävlar med mina kaniner Jag är tjej på 34 år är jag som har läget det är jag som gör maten med .Jag bor på lägehet en stor trea  det finns extra rum där ni ska sov i Det är jag som bor den själv nu min bror har flyttat.Jag är snäll .Vi kommer hoppa ute  om det fint väder jag hoppas det blir bra väder så vi kan vara ute .Samling den 9 nov fredag kl 17:00 senast anmäldag den 8 nov torsadagen  det kommer ha en tävling på söndag innan ni åker hem .Det kommer nästa år med en läger 2013  det kan ha läger den datum 16 nov med Snälla hör av er gärna Mitt hemsida http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb eller maila susannezhoppkaniner34@live.se Välkomna  MKH // SUSANNE  JAG KOMMER SKRIVA OM LÄGEET IGEN I DITT MAIL JAG KOMMER HJÄLPA DIG MED HOPPNING  jAG FINNS PÅ HÖVIKSNÄS (TJÖRN) CA 7 MIL OM GÖTEBORG DET TA CA EN TIMME TILL MIG