Kaninläger -hoppning-tjörn
Hej på er alla kaninägare där ute
Är du intressade om kaninläger -datum 5 okt på 3dagar övernattning
samlig kl 17:00 ni få ha med dig maddrass eller sovsäck går bra med.Kaninerna få ha bur jag har två burar extra burar ni få gärna ha egen bur
här du mellan 6 -12är och uppåt måste ha mycket antening
vi kommer ha träning och tävlingen vi kommer hoppa ute
du måste fråga dina förälradra om lov .Jag heter Susanne är en tjej på 34år det är jag som ta hand om kaninläger det jag som håller på med maten och håller på med kaninhoppning .jag själv håller på med tävlar med mina kaniner
SNÄLLA HÖR AV ER GJÄRNA TILL MIG
mAILA TILL MIG mitt mail är susannezhoppkaniner34@live.se
eller gå in min hemsidan http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb
mkh //Kaninhoppningsklubb Susanne
priset 100kr per person tro på många som kommer
jag finns ca 7 mil om göteborg i höviksnäs
hade velat. men vi är på gran canaria och så är det för långt bort..
/ Angelica
okej vad synd
många här är äldre än 12 :)
#3 Där står ju faktiskt 6 till 12 och uppåt.
#4 oj missade det, men man brukar ju skriva 6 och upåt
#5 kanske inte så lätt om man har svårare med att skriva. Men man förstår ju ändå, så varför haka upp sig på nåt sånt?
#6 ….?
jag håller med # 5 Jag kan skriva för fort i tangenterna med och jag kan glöma bort en bokstav med det behöver man inte haka upp sig ju
#8 menade inte att göra det, och föresten fattade jag inte alls det var därför jag frågade. hoppas du hittar några som vill vara med :) jag skulle men bor lite lågnt bort.
Måste kaninen va jääte bra på å hoppa m man har två kaniner kan men ta med båda då? :)
#Nej kaninen måste inte vara bra att hoppa det spelar ingen roll om kaninen är nybörjare eller inte det kan vara nya börja kaniner även
Alla kaniner kan lära sig att hoppa bara kaninen tycker det skoj att hoppa
VILL KOMMA MEN BOR ALLDELES FÖR LÅNGT BORT ^^
Vad synd #12 det skulle varit skoj