Månadens hoppkanin September
Tänkte att vi kör igång en månadens hoppkanin eftersom det verkar uppskattat. Läs igenom reglerna innan du lägger upp ditt bidrag, tack!
Regler:
- Av de bidrag som kommer in, kommer vi på kaninhoppning iFokus (Sandra, Linnéa, Elin och Linnéa) att välja ut en varsin bild som sedan går vidare till final.
I finalen är det upp till er medlemmar att rösta fram den bästa bilden.
- Man får endast lägga upp en bild, och dessutom får man inte byta bild. (vi anser att det blir för rörigt annars)
- Bilden ska alltid innehålla en kanin som är aktiverad av något slag (hoppar, går i sele) Med tanke på att det är ett kaninhoppnings-forum :)
- Mellan den 20-27 kommer vi att utse de fyra finalisterna bland bidragen. Någon gång efter dessa datum kommer ni medlemmar kunna rösta på det bidrag ni gillar bäst.
- Bilden man lägger upp ska alltid ha med aktuellt tema att göra.
- Vinnaren får äran och bilden publicerad på sajten :D
Vi kommer försöka ha ett tema varje gång, denna gång är temat: **"speciell"
Så sätt igång och lägg upp bidrag :) Den 20:onde September stängs omröstningen**
Deltar med denna. Första hoppträningen med Lakrits. Och hon klarade hela 40 cm. Tycker det är en rätt speciell bild då hon aldrig någonsin hade hoppat förut. Har försökt men hon har inte klarat att gå över en bomm. Så jag är riktigt nöjd! 

Nalle Puh "Nalle" ♥
Inge trodde att han kunde, att han bara var till utställning. Men han bevisade att han visst kan, och han gör det med en "Känguru" stil ;)
Älskar min lilla pojke :)
MVH
Linda Meijer
Ztrawberries Kaningård
Ztrawberries.weebly.com
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
#3 Lägg in en bild på han också Alecs ;-)
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
#4 är ju en bild där? ;)
#5 Haha ojj! Såg inte, mitt finger döljde den i hörnet ;-) Fina Leon!
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Skulle vilja nominera min kanin Sagornas Tyra (AKA Hippi)
Ras: Lejonhuvad
Smeknamn: Hippi
Ålder: 1 år
Kön: Hona
Färg: Havana
Har bara en bild från när hon hoppar, tagen ur en video.
Personligt rekord: 68 cm
Tid: Hon har tränat hoppning i 4 månader
Hippi är en näpen liten dam som sticker ut i mängden med sin fluffiga päls & hon älskar att visa upp sig. En begåvning för hoppning och älskar det hon gör. Her en egen stil då hon hoppar och landar nästan alltid jämnfota.
Här e videon: http://www.youtube.com/watch?v=1q5yS523WL0&feature=plcp
min underbara adde, min prins, ljuset i mitt liv <3
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#12 's kanin Adde är en riktigt speciell hoppkanin.
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Här är en rolig och speciell hopp bild på Lea!!
Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg
Min kanin Landsjögården's Brave Heart som togs ifrån mamma då hon bara var 5 & en halv vecka gammal, fick sitta i en bur i en djuraffär i nästan 2 månader, har inga hoppgener vad jag tror, men ända så kan hon hoppa över 60 cm och nästan 2 meter längd <3 Köpte henne den 26 december 2011, nu är hon ett år :)
#17 och #18, dom har redan bestämt, 27 var det senaste datumet dom skulle bestämma :)
Vad hände med denna tråd?
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
samma som hände med maj, den glömdes, gissar jag på? :(
Är ledsen att det blivit dött i denna tråd men har haft mycket utanför iFokus på senaste.
Ska se om jag kan få klart månadens hoppkanin för september så snart som möjligt.
Jättefina kaniner ni har (:
Alltid Oavsett