kaninhinder
om man inte har såna hinderhålare till bommarna. vad kan man använda om man inter har sånna.
Spika dit lite spik. Tex 3 styckna som ett leende. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag skulle inte rekommendera spik, det finns en stor risk att kaninen skadar som om den hoppar för nära stödet eller om stödet välter över kaninen. Jag kan istället tipsa om märlor/krämpor som man kan köpa i byggvaruhandeln. De är billiga och man får många i en paket. :)
Man monterar dem som ett svagt "v", så kan bommarna lätt ramla av och det finns inga vassa kanter.
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Tejpa spiken kan man göra så blir det inga "vassa" kanter. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#4 Det kan man göra! :) När jag var i hinderbyggartagen var det min första tanke, men då bommarna var 2cm i diameter och märlorna bara 1,8mm breda så fungerade inte det, för bommen kunde inte lägga sig i märlan på ett bra sätt.
//Emma
#5 okej :) för mina funbkar det iallafall
Ett väldig enkelt och bra sätt är att ta en läskkork och dela den på 2. Då får man 2 märlor som man bara kan spika dit! :) Billigt och superlätt!
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
#7 Åh, det såg jag ju i senaste Rikshoppet! Det är ju supersmart :D
//Emma
Jaa värkligen!!
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
såg oxå det :) sparat massa korkat men ännu inte andvänt någon :)