Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettot-övrigt-måste-skriva-av-mig
Läst 398 ggr
dramanda1
0

ot;en fråga

hej jag är en tjej på 13 år och har blivit med en kille och vi har varit till stan och ätit på olika ställen och vi smsar och så på fritiden men sen så en tjej i min andra klass hon har en kille redan men han är mer med henne men dem åker aldrig till stan eller så eller smsar på fritiden inte vad ja vet i allafall och han har för typ 3 veckor sen så har han skickat jag saknar dig och du är snäll och skickat hjärtan och sötis och så till mig men det har han slutat med för en vecka till baks ungifär.

och min fråga är om han är börjat gilla mig och blivit blyg eller om han gillar någon han har sakt till mig att han gillar någon men han vill inte säga vem tror ni att det är mig han gillar är min kompis för dem är så bra kompisar och jag känner mig som ett djur som har blivit bort glömt.

men i förgår så var han med mig till stan då var det lite spänt mellan oss det kändes som han var blyg och tyckte att det var pinsamt.

help me

dramanda1
0

men jag vill ha svar här

Fridaaaa
1

#2 Man får ju skriva sin fråga på det forum som är anpassat till just det för att få bäst svar:P det är därför det finns olika forum ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.