Hoppkanin köpes!
Hej! Jag skulle vilja köpa en hoppkanin. Färg spelar ingen roll. Dock vill jag ha en hane. Den ska finnas i Västerbotten! Skriv om ni vet en bra hemsida eller person som säljer hoppkaniner! :)
Jag får en kull om några dagar, mellan adde och kenny
Adde:
Rak ELIT (endast 2 missade pinnar, i svår)
Krok ELIT med 1 cert, (endast 1 missad pinne i lätt)
Höjd ELIT på 3 starter, 80 cm (vinst alla 3
Längd, ej elit, bara startat 2 ggr, 240cm (vinst båda gångerna)
Kenny
Rak ELIT
Krok Svår med 3 pinnar
Höjd ELIT
Längd Ej elit 2 pinnar (180 cm)
en kull jag tror mycket på, pigga, snabba och trevliga föräldrar, PMa eller maila stormshoppkaniner@live.com om du vill veta mer :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Har en hane till salu, 3 månader den 28/8. Pma för bild mm :)
Tipsar om Hissjö's, jättefina dvärgvädurar med hoppstam har hon :)
Har en hane till salu som är född 12/6 2012, bor inte i Västerbotten men har sommarstuga där och transport går nog att ordna :) Mer info: http://kanin.ifokus.se/discussions/4fd74d7288f4726ed40019f3-s-kaninungar
Har en kull här i Skellefteå för tillfället. Maila mig vid mer info!
alecsandra94@hotmail.com
Rekommenderar #2's hane starkt! Föräldrarna speciellt är underbara, bara träffat bebisarna två gånger men är säker på att dom är lika underbara ^^
Nästa vecka föds förhoppnigvis en kull mellan min fina Dora (Fortunas Livtrasir) och Hector (Midnight Festival). Dora är svårklassad med pinne i både rak och krok, pinne/pinnar i höjd och elitklassad i längd. Hector är elitklassad i allt förutom längd. Han tog nyligen sitt första certifikat i rakbana dessutom!
Jag finns i Stockholm men leverans går alltid att fixa! Hör av dig till ylva1@comhem.se om detta låter intressant.
Lägger in en bild på fina Dora som förhoppningsvis blir mamma snart! 
En av mina klubbkompisar har en hoppkanin till salu, en blå hane som är lite drygt 4 månader och alltså får börja tävla nu. Pappan är Great Champion och mamman Elitklassad. Bor förvisso i Borlänge, men transport brukar kunna lösas.
Läs mer här --> http://skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=42477
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Har nu hittat en kanin! :)