Min blogg!
Hej alla kanin tokiga! :D Har gjort en liten blogg som handlar om mitt kaninliv mina kaniner och hopptävlingar, skötsel osv! Vore jätte kul om du läste något inlägg och slängde in en kommentar om vad du tyckte ! :)
Här är länken : http://hansbynskaninstall.blogg.se/?tmp=908763 !
Kommentera vad ni tyckte ! :)
kommer också börja tävla för Dala kanin hoppare! Heja Dalarna!
/ Angelica
#2 : jaha vad heter du å hur gammal är du ? :) undrar det för att jag tävlar där hela tiden å kul att veta lite om medlemmarna i klubben :D
Jag heter Angelica Schönning och ska förmodligen köpa en kanin jag tittat på ganska snart. Jag fyller 12 den 4 september och får då kaninen som present^^
/ Angelica
Åå vad kul! :D jag är 11 , vi kanske ses på någon tävling :)
Ja! Vad heter du då?
/ Angelica
Jag heter Melanie! :) är 11 år och äger 13 kaniner som aktivt tävlar hoppning!
putt :)
Okej! då kanske vi ses på nån tävling senare!
/ Angelica
putt
Oj 13 st kaniner och tävlar aktivt redan är inte illa pissat :D
Hur tar du dig till alla tävlingar med så många kaniner? xD Liksom jag får betala tusenlappar för att lyckas få skjuts bara för att tävla en hel dag som de flesta tycker är otroligt påfrestande. Har en som själv tävlar med en kanin hon köpt av mig och vi åkte och tävlade med jämna mellanrum i början på året. Innan dess var det omöjligt att komma till tävlingsplatserna och hade jag lagom tur kunde jag samåka med en från göteborg men då måste man ju fortfarande tränga sig in på bussar och tåg för att kunna ta sig fram. Har åkt med 2 som max och jag gör aldrig om det! Kom inte fram någonstans och släpade transporterna i en ihopfällbar släpvang då jag trodde att det skulle lösa problemet. Men med packning, folk och trånga utrymmen får jag säga att det var precis att vi klarade det utan skador.
Hur lyckas du! Lyckost! :D
#11 : Hihhi ;) Ja oftast åker inte alla kaniner med så de brukar få plats i bilen och så utan problem! Jaha ja det lät lite krongligt men vad duktig du är isåfall! jag är oerhört bortskämd med sjuss hit å dit! Blev glad av din kommentar tack tjejen! :D
MVH Melanie! :)
Ska defenitivt läsa din blogg när jag hinner.
Hoppas du skriver mycket om hopningen och om dinantävlingar sinsemellan :D
Har problem med bloggen just nu , den kan inte visas typ :O
Jobbar på det!!!!
15#
jag har kollat på din blogg och kommenterat. det är jag som har kaninliv.bloggo.nu

Har försökt att kolla på den idag men det stod att det var något fel? :/
#15 Vad skumt…
Jag kan inte heller se din blogg, det står bara "Sidan kunde inte hittas". Men jag har inga problem med kolla eller logga in på min egen blogg som ju också ligger hos blogg.se. Prova att kontakta blogg.se's kundtjänst om det inte löser sig.
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Gjorde min blogg på bloggo.nu. Superlätt, dock slapp jag använda HTML programering. Skööönt.
kaninliv.bloggo.nu