(K)
Hej!
Jag söker en hoppkanin! Ska vara ungefär 25% hare och resten vädur. Men de spelar ingen roll om de är en annan ras också inblandad. Bara så att dom får lite harr och lite vädurs psyke :)
Föräldrarna ska ha tävlat och kaninen bör finnas i närheten av Dalarna.
Hälst ska kaninen vara kring 3-4månader men inget måste! :)
Så skriv vad ni har för kaniner tillsalu som skulle kunna passa. Eller maila klaratucker@hotmail.com
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
#2 dom parades i onsdags, den 1a alltså. Så bebisar i slutet av månaden :)
Okej! :)
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Jag söker biliga hopphinder. Dom ska finnas i Dalarna eller kunna transporteras upp hit men inte genom posten! De blir för dyrt :D
HAHAHAHAHAHA…..
#5 DjurMagazinet i Borlänge säljer relativt billiga hinder, bl.a. några utav de som finns hos Teddytassen (länken i #6)
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Jaa jag kollade in men jag hittade inga som jag tyckte om. Hehe! :D
Minipim på iFokus säljer billiga kaninhinder!
HAHAHAHAHAHA…..
Vad menas med billiga? Jag bygger ju på beställning :)
Asså runt 100-200 eller paketpris! aa nåt sånt liknande! ;)
Hej Klara! Jag har skickat ett medelande till dig om min kull mellan Cupcake och Enarmad Bandit:)
Jag har en kull för tillfället. 2 honor och 1 hane kvar. Sök upp One Direction kullen på kanin.ifokus :) Det är dock inte riktigt hare, utan 25% new zealand, som också är en väldigt högrest ras. :) Kanske inte det du söker, men du kan iaf kolla in :) Skicka pm om du är intresserad =)