(s) h-selar
Hej, jag syr egna h-selar och eftersom jag nu samlar pengar för en papegoja så tänkte jag sälja.
det kommer max att kosta 48kr med frakt. :D
den här är den första jag gjorde, väääldigt ful och dålig men nu har jg förbättrat mig oc syr mycket nogranare och provar de på min kanin så att den inte är lössyd eller så
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Bild???
HAHAHAHAHAHA…..
bild?
hur ser dom ut, vilket mönster har du, syr du alla storlekar? :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
1# Japp, bild kommer vid 8
2# Just nu har jag rosa med lila prickar och mörkblå med silver tråd på kanterna, ja det gör jag :)
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
här e ett tips. selen e osydd och bilden e upp och ner, men tx. någon som eintresserad? den kommer att kosta 48 kr med frakt och allt
Tror de blev fel bild.. hehe! ;)
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
5# gaaaaah vad kom den ifrån :OOO
#4 fel bild kanske? ;)
Ne jag har aldrig sett den O.o hhihi men nu har jag bytt den :)