Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketthinder-selar-andra-tillbehör
Läst 1072 ggr
[FannysTeodor]
2012-08-03 14:42
0

Bröstsele

Hej, ni som beställt bröstselar från trocaderos, vad tycker ni om dom? :) Jag hade tänkt beställa en därifrån men frågar här först..;)

[_hsleiufhbtv]
2012-08-03 16:07
3

Jag tycker inte om dom tyvärr. Dom är inte säkra.. :/

[FannysTeodor]
2012-08-03 16:24
1

#1 På vilket sätt? :/

[_hsleiufhbtv]
2012-08-03 16:31
1

#2 Nu ska vi se här om jag kan förklara på ett begripligt sätt Oskyldig Själva bandet runt halsen har inget snabbknäppe/spänne som magbandet såklart har. Om kaninen trasslar in sig i selen (det kan ju alltid hända) så vill man få av den snabbt så kaninen inte gör illa sig. Om det är en trocadero-bröstsele så är den jobbig att ta av i sådana situationer, först knäppa upp magbandet och sedan spänna ut vid halsen för att kunna slita av den. Har man en bröstsele med spänne på både mag- och halsband så går det lätt att bara knäppa loss och sen är kaninen fri.

Jag har själv varit med om detta en gång. Hade en trocadero-bröstsele, kaninen fick benet innaför och fick panik. Benet hade liksom lätt kunnat brytas. Hade jag inte fått loss honom där (slet av selen och struntade i vilket) så hade benet rykt.. Vet fler som varit med om detta, så sedan specialbeställde jag en bröstsele med spänne både fram och bak. Den funkar kanon Glad

[EllenAlicia]
2012-08-03 16:44
1

man har det ju inte hårt runt huvudet :) när jag andvände dem så kunde jag bara dra av dem utan att ändra storlek :) men tycker inte om dem ändå :/ för det första inte snyggt ''tyg''( de e inte ens tyg eller?) och för det andra ena av mina bröstselar gick upp jättlätt ;)

men jag säljer oxå bröstselar typ samma som tsk men har tyg

www.edlingsselar.blogspot.com

[_hsleiufhbtv]
2012-08-03 16:46
1

#4 Men dom ska ju inte sitta löst direkt? Då trasslar kaninen in sig typ direkt. Materialet är däremot bra, slitstark och snyggt.

Tyg till bröstselar är inget jag föredrar!

[FannysTeodor]
2012-08-03 18:09
0

Okej, tack för hjälpen :)

Juliaskaniner
2012-08-04 13:37
1

Ätyg till bröstselar, nejtack, inget jag föredrar heller!

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Tova.O
2012-08-04 19:38
1

Jag har en bröstsele från trocaderos till min kanin och den är väldigt bra. Dock gillar han inte att man måste ta den över huvudet på honom, så ska köpa en ny med spänne både fram o bak.

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Vincent...
2012-08-04 19:42
0

köp en bröstsele för katter/kaniner i en djuraffär nära dig Skrattande

HAHAHAHAHAHA…..

bambiiii
2012-08-04 23:21
0

Jag syr h-selar om nån e intresserad?

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3