Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettmin-hoppkanin
Läst 860 ggr
Juliaskaniner
0

HON ÄR BORTA *HJÄLP MIG!*

en av mina honor försvann idag vid halv elva eller strax innan midnatt.. Tog sig ut ur buren på nått sätt.. Har letat överallt, ända tills nu.. Hon är mörk, omöjlig att se i mötkret.. Har panik! Kaninungar har hon i magen också! Vad ska jag göra?!:(( Har spritt lite morot och sånt på gården, ställt alarm på 04.. Tänk om hon aldrig kommer tillbaka Är sjukt desperat efter hjälp, gråter som tusan, blöder till och med under fötterna då jag letat överallt, bland brännässlor och sten, asfalt och glas.. Tar emot alla tips, vill hitta min bästavän!

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Juliaskaniner
7

Hon är återfunnen

Vincent...
0

tur att hon kom tillbaka :)

HAHAHAHAHAHA…..

Juliaskaniner
1

Ja, verkligen, hon var utsvulten och törstig, slängde i sig 2 dl pellets ( slängde i dubbelt så mycket under natten så hon skulle komma tillbaka) en vattenflaska och en akitaskål full med vatten :p blöt och olycklig var hon med, så hoppas hon är smart nog att inte ge dig ut på fler äventyr :)

Sweety
1

Åh, så bra! :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Tinycee
0

Åh vad bra att du hittade henne! Sätt på lås på buren om det fungerar! Pappa har satt dit låsgrejer så att vi kan låsa buren med hänglås :)! En av mina kaniner gillar att leka stuntman xP

Klara & Tinycee

www.coltsfoot.blogg.se

Juliaskaniner
0

#5 har lås, men jag låser på natten :)