Glädjens Blossande + CH. All Star
Den 15 Juni föddes 4 stycken bäbisar efter Glädjens Blossande och Ch. All Star varav 3 stycken fortfarande letar nya hem.
CH. All Star
E: Hinderbergårdens VIP U: Sound Of Thunder
Klassad:
Rak: Elit 5 cert -> Champion
Krok: Elit 2 cert
Höjd: Elit
Längd: Ej startad
Övrigt
Ch. All Star, eller Alex som han kallas är helt fantastisk på alla sett, världens keligaste och socialaste. Han har tidigare bott i Danmark men flyttade till mig i höstast och har precis börjat komma igång igen. Han är enligt mig en perfekt hoppkanin, han hoppar stort och luftigt. Aldrig bitit, morrat eller liknande, hanar dessutom aldrig. Han är viltgrå m. vita streck som kommer ifrån holländare i hans släkt.
Mer info och bilder på Alex finns på min hemsida http://www.boltenskaniner.weebly.com
Glädjens Blossande
E: Laylocks CH Good Will Hunting U: Trombens Elisa
Klassad:
Rak: Svår 2p
Krok: Svår 1p
Höjd: Ej elit 1p
Längd: Ej startad
Övrigt:
Bossa är en stor och snygg harkorsning, väldig speciell kanin och sticker absolut ut ur mängden. Hon har inga problem alls med att hoppa varken höga eller långa hinder. En super trevlig tjej med stor personlighet.
Mer info och bilder på Bossa finns på min hemsida http://www.boltenskaniner.weebly.com
Ungarna är lev.klara den 10 Augusti och de finns i Malmö men transport över allt går att ordna. Mer info mejla boltenskaniner@hotmail.com eller PM:a

Kan man få se lite fler bilder på Glowing Love? :) Han var ruskigt fin!

Åh han är så fin! Är sugen på en "riktig" hoppare, och vi håller på att prata här hemma. :)
Pris? Tingningsavgift? :)
#8 Han är super fin!
Tingningsavgiften är 100 kr som dras av på priset som är 500, alltså 100 kr för att tinga och sedan 400 kr när du hämtar honom :)

#9 Okej, jag är helt klart intresserad av honom! Fast vi ska prata lite här hemma, återkommer. :)
#10 gör så! :D

Hur är han i tempramentet och så? :)

Jag måste avvakta lite och se till att jag hittar hem åt ungarna jag har här hemma först. :)
#12 han är super mysig, jätte social och nyfiken ;) En tuff liten grabb :D
Putt :)
Oj oj oj så söta! :D
#16 otroligt ;)

Jo, det är så att jag vill nog tinga honom. :)
#20 Pm:a mig :D
Putt :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
åh han var ju snygg.. :/
#24 verkligen ;D
Har du någon nytagen bild på honan? :)
Jag tror inte jag ska kolla mer på dina harar :( Vill bara ha ännumera då :(
#26 ska fota i morgon tänkte jag, har regnat senaste veckan så har nt kunnat^^
#27 hih han vill bo hos dej ;)
#28 Ok! :)
#28 Jag vill at han ska bo här med D:
#30 du får tjata på dina föräldrar ;D
#31 ja, måste!
Kan även lånas ut på foder
endast honan kvar, kan lämnas ut på foder och transport till stockholm i morgon finns.
Min kanin kommer från en annan kull men Ch. Allstar Alex. WWW.Jawa´shoppkaniner.webby.com sen ta kullar och tidigare kullar och explore kullen min kanin är unge 1 :)
#35 Har väl dock inget med denna tråden att göra? som dessutom är ett år gammal.