Registrering..?
Hej, jag har lite beslutsångest. Jag har just nu 3 kaniner, men ingen av dom är svårklassade men jag funderar på om jag ska registrera iallafall? :/
Vad tycker ni?
registrera dom du, det har jag gjort, om dom skulle vilja tävla höjd eller längd :) jag registrerade mina första så fort jag fick dom :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#1 Okej, det lutar nog mot att det blir så :)
Gör som du vill. Jag reggade inte min kille förens vi skulle starta längd 
lite enklare att göra det innan, så har man regnummret innan och då vet man att man har koll på allt :D
fast samtidigt så kan det ju vara onödigt om man inte kommer hoppa höjd/längd eller har en kanin som man vet inte kommer klassa upp sig till svår. Men självklart kan det vara skönt att ha reggat från början om man nu ska regga 
reggar alla kaniner, även en kanin som inte tävlar, då vet man liksom att det är "deras" namn också, då jag råkade ut för att en kopierade mina namn på deras kaniner, som tur va så hann jag registrera innan :P
#6 ah smart!
fast finns ju fortfarande inget som säger att två kaniner inte får heta "stampe" te.x och reggas på samma namn ^^
man kan inte regga en kanin med ett namn som redan finns :D
#8 Jo det kan man men kaniner får då sitt reg.nr i som tillägg i namnet och ska i fortsättningen anmälas med hela det namnet.
#8 som #9 sa
visst det blir ju olika namn men om två personer har en kanin som heter stampe så kommer ju båda två fortsätta kalla den det liksom
fast antar att du menar längre tävlingsnamn 
#9 jo men det är ju roligare med ett "eget" namn än typ Stampe 2341 :)