Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettom-sajten-sajttävlingar-lekar
Läst 411 ggr
kyrkeliden
2

ARTIKLAR - LÄS!

När jag skriver en artikel så hoppas jag den ska komma till nytta. Jag är långt ifrån felfri och skriver oftast alldeles för fort vilket gör att bokstäver inte riktigt kommer med.

DÄRFÖR…

Jag vill att hittar ni ngt stavfel/fel i övrigt i faktan så skicka mig ett PM! Det känns så tråkigt om kommentarerna under ska förstöras med petitesser som detta. Jag tar gärna emot kommentarer om ngt är fel, men som sagt skicka då ett PM istället!

Att klandra folks sätt att skriva gäller inte bara artiklarna utan i alla inlägg här på sajten. Det skapar ganska lätt en dålig stämning och jag vill inte vi ska få en sådan stämning här på sajten där folk hackar på varandra för ingenting. Tycker man att någon gör fel diskuterar man det på ett trevligt sätt och inte med attityden att "jag vet bäst". Den attityden får man hålla för sig själv.

VILL DU SKRIVA EN ARTIKEL

Det är inte bara jag som får skriva artiklar. Har man en idé eller en artikel man vill skriva, så skicka ett PM till mig och berätta/skicka din artikel. Ju fler som skriver artiklar desto bättre!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus