Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 430 ggr
PandaFish
1

(S) Sherlocks Fjällsippa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sherlocks Fjällsippa (Sherlocks är inte registrerat i SKHRF ännu)

Född: 22 april 2012

Färg: Madagaskar

Kön: Hane

E: Sjökullens Blåklocka

U: Premiärs Vintersaga

Då är det bara lilla Charlie kvar! Charlie är en liten pojke som länge var minst i kullen och inte riktigt lika snygg som syskonen men nu har han vuxit till sig. Han är väldigt snygg i kroppen och väldigt nyfiken och modig.Han är så snäll och älskar att gosa så fort man öppnar buren lägger han sig ner och vill ha klapp.

Han har precis börjat gå i sele och det går som en dans. Han är väldigt springig och ska utforska nya saker hela tiden. Jag har inte börjat hoppträna med honom ännu men han har fått titta på hinder en gång. Han fyller tre månader idag (22 juli)så det börjar ju bli dags :)

Jag ser helst att han hamnar hos någon som vill tävla men hemmet är självklart det viktigaste!

Han kostar 250:- och säljes med köpeavtal,härstamningsbevis och en foderpåse. Jag nås lättast på min mejl annkann94@hotmail.com

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

PandaFish
0

Charlie

PandaFish
0

Charlie

PandaFish
1

Vill man se fler bilder eller undrar över något så är det bara att höra av sig:)

PandaFish
3

Charlie är självklart viltgul och inte madagaskar som jag råkade skriva :P Såg även idag att han har bytt kön och blivit en tjej.