Kull - Teddy + Jacey
Lägger upp denna tråd då Josse just nu har fullt upp ^^
Info finns även här: http://www.skhrf.com/
Dangerous ?? Kull
Födda: 12juni, 2012
Antal: 8st
Alla 8busar lever och mår bra. Färgerna är:
2 svarta
2 svartbrokade (en med godkänd mantel, så manteltecknad)
2 blå
2 blåbrokade
Far: Skärbo's Hultsfred
Isabellabrokad vädurskorsning
Cert i rak & krok Elit i höjd & längd.

Teddy är en på miljonen! Jag har varken förr eller tidigare mött en snällare kanin och han är den charmigaste man kan tänka sig. Både hemma och på banan är Teddy samarbetsvillig och gör det man ber honom om. På banan försöker han alltid, tvekar aldrig och är väldigt duktig. Har lagom med fart och är väldigt okomplicerad.
Teddy ar två kullar där ungarna tävla sen tidigare. Ur kullen hos mig är tre av ungarna elitklassade i minst 1bangren - Kyrkeliden's Söt & Gullig *Gustaf*, Kyrkeliden's Lek & Bus *Bus* och Kyrkeliden's Tuff & Kaxig *Knatte*.
Mor: Chimera
Brun zobel, hare/engelsk scheck/belgisk jätte korsning

Bild: Jacey i mitten, högst upp till vänster: Kyrk. Remember The Time, nedanför: Dang. Friends Will Be Friends, upp till höger: Kyrk. Can't Let Her Get Away, nedanför: Dang The Show Must Go On
Jacey är Jozzes fina avelshona som verkligen ger fantastiska ungar! Hon har två kullar sedan tidigare där ungarna är knappt året och "Freddie" Dangerous Friends Will Be Friends, är redan elit. Hans syster Satine "Dangerous The Show Must Go On, tog pinne på svårdebutshelgen. Jag har själv två töser efter Jacey ur hennes andra kull med min Trassel. "Tinka" Kyrkeliden's Remember The Time, är en tös som har enorm kapacitet. Redan svårklassad och kom precis utanför placering på svårdebuten.
Jacey själv är en snäll dam men hon kräver sitt utrymme. Hon är tränad hemma och kan verkligen hoppa. Dock trivs hon bäst hemma. Världens duktigaste mamma som ger ungarna bästa uppväxten.
Ungarna blir besläktade med följande:
Skåningen, Mango, Kasper, Simoneholms, Nordanvindens
Tingade: 2(3) st
Visa intresse genom att skicka ett mail till Jozze, power_mist@hotmail.com
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Här kommer bilder på några av ungarna. Inte nytagna bilder vilket jag hoppas Jozze ska ta på de små snart :D
Ser ut att vara:
3 hanar
5 honor