Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettträning-tips-råd
Läst 644 ggr
[MiniPim]
0

Några frågor

Det är så att jag ska tävla för första gången den 30:e, trestads kaninhoppare.

Jag ska tävla mini och undrar hur det går till, är det grundomgång sen final osv?

Vad menas med 0+0 osv?

Hur länge måste man vara där?

Får man pris?

Kan jag klassa up mig till lätt ifall det går bra?

Vincent...
1

grundomgong , då kom alla kaniner som kommit i mål med 1 och 0 fel till finalen.

grundomgången rev kaninen inget hinder =  0 fel

finalen rev kaninen inget heller=  0fel

då blir det 0(grundomgången)+0(finalen) 0+0

Du måste ju vara där till du har hoppat grundomgong och final, sedan om du kom bland dom första måste du vänta på pris.

du får pris ifall du kommer bland dom första:D

du bestämmer själv när du är redå för lätt, då måste du vara medlem och kan då hoppa med alla dina kaniner i olika klasser.

men från lätt till medelsvår bestämmer du inte själv när du går upp en klass, då får kaninen pinnar . när kaninen då har fått 3 st pinnar bli han medelsvår osv!

HAHAHAHAHAHA…..

[MiniPim]
0

#1 Tack :)

Om man får mer fel ään 0-1 på grundomgången, får man åka hem då?

Vincent...
0

det beror på antalet kaniner.

är det 2 st kaniner:

du gick på 0+1

tex jag gick på 0+0

då van ju jag så att då kan du nog åka hem. det var ett exempel

men om ,

du gick på 0+1

jag gick på 2+3

DÅ VANN JU DU, då får du pris ;D

HAHAHAHAHAHA…..

[MiniPim]
0

#3 Jaha,, tack!

svartkanin
3

Fast om man är medlem i klubben så bör man stanna kvar till tävlingens slut och hjälpa till med att sätta upp hinder, ta tid, packa ihop alla hinder och städa tävlingsplatsen så man blir klar med allt någongång :)

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Juliaskaniner
2

Domaren säger vilka som går till final också. då säger dom till exempel "3 fel och mindre" hade du då 3 fel eller mindre så går du till final. :)

man bör stanna kvar hela tävlingen.

det får man se på pris utdelningen efter tävlingen ;)

du startar lätt när du känner att kaninen klarar av det, och då måste du som sagt vare medlem :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

kaninsnobben78
0

Jag håller med # 3 och# 5 och# 6 säger man ska hjälpa till på tävlingarna det tro på vilken klass kaninen startar i  du måste varaa medlem  om du ska komma höge upp i klassen  då få inte kaninen några pinnar i klassen om du inte är medlem  i klubben