Intressekoll bogselar!
Ja, jag kan tänka mig vara intresserad. Vad kostar de? Vilka färger finns? Olika färger på spännen?
//Maja
Jag är intresserad och vill isåfall ha i storlek medium! Vilka färger finns det?? 
Är med intresserad! :)
Gör du möjligtvis H-Selar med? :)
Vilka färger finns det? :)
1# beror lite på men kanske 50-70:- . Jag ska kolla vilka färger jag har imorgon. Jag vet att jag har röd, mörkgrön, svart och samma som på bilden, men jag tittar imorgon. Anledningen till att jag hade olika färger på spännena var att jag inte hade ett silverspänne då :)
2# ska titta imorgon, vet att jag har grönrutigt, röd, svart och mörkgrön men jag har fler.
3# jag kan göra H-selar också. Jag vet att jag har röd, mörkgrön, svart jag det rutiga på bilden men jag ska titta imorgon vilka fler jag har :)
Och jag har även tänk att göra i jeanstyg :)
Haha har funderat länge på hur man sätter på en bogsele:/
#6 det är inte så svårt! ;)
Man trär den bara över huvudet på kaninen och sen så 'låser' man runt magen. :)
tycker det är en bra ide att sy selar till kaniner!
HAHAHAHAHAHA…..
#8 Tycker jag också man sparar ju massor med pengar och man få ju välja vilket mönster man vill :) är du intresserad? :)
inte just nu men senare i livet då jag redan har till alla mina kaniner!
men jag tycker du ska köra på den iden och sälja selar
HAHAHAHAHAHA…..
Okej, det ska jag göra om intresset finns! :)
Jag har nu en till bogsele till salu, den är av jenstyg. Storlek small, skulle tro att den passar små raser eller ungar. Jag lägger ut en bild senare ikväll :)
Jag är kanske intresserad av en bogsele till lilla Nalle:) vilken storlek tror du passar isåfall?:)
#13 small/medium för medium var ju för stort och small för litet så jag tror nånting där emellan blir bra :) vi kan ju mäta på henne :D
#14 ja det blir nog jätte bra:) Hur mycket kostar det:)
vilken fin bogsele! :)
har du mer bilder? :)
HAHAHAHAHAHA…..
#17: ja det har jag, vill du ha på den jeansfärgade? :)
Jag hade kanske velat ha en small/medium i det grönrutiga tyget. Kanske ? :)
/Mvh Nova
Kaninerna och råttorna.
htto://novaasv.blogg.se
http://hoppkanin.blogg.se
Jag och min kompis vill ha bogselar =)
Vilka färger ? Vi skulle vilja ha rosa på våra(2 st) om det är möjligt :)
Ja, jag kan titta vad jag har för tyger imorgon :)