Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1206 ggr
sotlynx
0

(S) Hoppkaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en kille på 11v och 4 killar födda 5 april som söker nya hem!

Alla korsningar: Dvv/Rex/BJ alt BJ/Rex/Hare/Frasse. Kommer hamna i 3kg klassen.

Mycket vilda, spralliga och sociala kaniner. Inga halvt ihjälstressade pitbullkaniner! Sel och keltränade samt vaccinerade vid flytt.

Flyttar till rätt hem för vaccinationskostnad - ca 400kr! Skånehoppare och Lundahoppare betalar 300kr! Finns i Eslövs kommun i Skåne!

Säljes endast till tjejer och killar med intresse för kaninhoppning!

Mer info under fliken Kullar på min sida:

www.tulpanoras.weebly.com

Sweety
0

Har du fler bilder? :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

sotlynx
0

Kolla hemsidan! :)

Ska försöka filma gänget i morgon!

sotlynx
0

…Och om någon undrar varför priset är så väldigt lågt kan jag berätta att jag är väldigt krävande vad gäller köpare. Har ett fullkomligt vidrigt kontrakt som ska fäljas till punkt och pricka. Hemmet  är ALLTID viktigare än priset i min värld!

Michaelaskaniner
0

finns någon kvasr?

sotlynx
0

En pojke ur Metall-Kullen och tre pojkar ur Vallmo-Kullen!

sotlynx
0

#4 Det här är kanske inte bästa nybörjarkaninerna… Mycket sprall och egen vilja. Du verkar vara helt grön på hoppning, så det är nog ingen jättebra idé…

sotlynx
0

Putt!!

Tre fina galningar kvar! Hanar, blå, lux och blåbrokad! Långbenta, högresta med vansinnig fart i kroppen! Hargenen har slagit igenom ordentligt! :)  Flyttklara!

Sweety
0

Har du hoppat något med föräldrarna? :)

sotlynx
0

Inte tävlat mamman. Hon är för tunn fram och för grov bak. Hoppat lätthinder hemma när hon var yngre för att det var kul och bra motion, men nu är hon mest lös ( och vild..). Pappa Vals har debbat nu i vår och hunnit tävla tre ggr. Mittenplaceringar, vilket inneburit att han rivit två eller ett hinder. Här  nere är det dubbelnolla som gäller om man ska ha chans att klassa upp sig! Släktingar till Vals är och har varit vansinnigt duktiga! Jag tvivlar inte ett dugg på kullen! Behåller en hona och en hane själv!

Sweety
0

#9 Hmm.. ja, det låter ju intressant. Jag får tänka lite på saken, måste åka till sommarjobbet nu, haha. ;)

sotlynx
0

Ska försöka filma odjuren senare idag. Lägger klippet på min hemsida och SKHRFs sida! :)

sotlynx
0

Ääääntligen e filmen upplagd! Kolla på hemsidan eller Skhrf!

Vincent...
0

får du någon gång en kull med teddykaniner för hoppning?

kan ev. vara intreserad av det i framtiden :D

HAHAHAHAHAHA…..

sotlynx
0

Har tänkt ta en kull på Tor och Lilisen. Men det blir tidigast till hösten. Typ oktober… Har redan haft två kullar i år, och det känns som om det är mycket nog. Har en superkull som kanske blir av, men jag och den blivande faderns ägare måste fundera klart.. Man ska hitta hem ( BRA hem ) till alla ungar också…