Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: kullplanering-make-maka-sökes
Läst 1579 ggr
valorous.kid
2

söt blandrashane utlånas till avel :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag lånar ut min hane till avel då jag vill föra vidare hans underbara temperament :)

han bits aldrig, morrar aldrig och följer efter en som en trogen hund :)

han kanske inte är någon super hoppkanin men han kan i.a.f hoppa hinder som är typ 35 cm höga och 35 cm breda :D och han kan hoppa upp i sin bur som är 75 cm hög!

han är jättesöt, snäll och mysig på alla sätt!! men jag funderar på att kastrera honom men vill då innan detta föra vidare hans personliget och utseende!

han är: 2 år, svart wienertecknad, blandras(lejonhuvad/DVV/hermelin?), kan hoppa, söt, nyfiken, unik ;).

han är sällskapsgalen ;) när man kommer till hagen så gör han några glädjeskutt, springer fram till sin pall, sätter sig på den och försöker nå upp till mig. då går jag in i hagen och leker med honom en stund, men den när det är dags för mig att gå in. så blir han jätteledsen, han sätter sig på pallen igen och tittar på mig ända tills jag har gått in. sen sitter han på pallen och väntar på att jag ska komma tillbaka.

om jag inte kommer efter typ 1 timme så kliver han ner från pallen och lunkar in i sin bur igen och sätter sig och surar i ett hörn. kommer jag tillbaka så börjar det om ;)

valorous.kid
0

en till bild ;)

valorous.kid
0

och en till… ;)

valorous.kid
0

och ännu en till :)

hans favoritplats är pallen i hans hage som min lillebrorsa behöver för att komma in i hagen ;) man måste bära bort honom från pallen XD

valorous.kid
0

putt för sötnosen ;)

valorous.kid
0

putt Dx

valorous.kid
0

puttar upp :)