Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1624 ggr
SofieCaramell
4

(S) Underbar hoppkanin!

BildBild
BildBild

Forza är en bestämd dam med en del temperament/revirvaktande. Hon går jättebra med rätt förare, som kan lägga ner tid på henne.
Hon vill komma till ett hem där hon får utvecklas och fortsätta tävla. Det är viktigt att föraren är van vid harar då hon är väldigt harig.
Hoppningen har hon alltid förstått och taggar till när hon ser ett hinder.
Hon är klassad msv i både rak och krok med 2 pinnar i varje.

Forza har det mesta man söker i en hoppare. Hon är en snygg harkorsning, med slank kropp och långa ben i bra storlek. Hon har massa fart och energi, ibland lite för mkt till och med, och skulle aldrig få för sig att lägga sig på banan. Hon är dessutom en rolig dam att ha och göra med med attityd.

E. Glädjens Gåtfull "Timmy"
U. Kårbergets Tulitikku

Kullsyster till bl.a Silverados Hazienda och Silverados Estanzia.

Mail: Himlenshoppkaniner@hotmail.com / Chipanmoa@hotmail.com

Uppfödaren: info@silverados.se

/ Sofie Jansson, Stockholms Kaninhoppare                                                            www.himlenskaniner.weebly.com

[_hsleiufhbtv]
0

Synd att jag inte får ta hem fler kaniner :( hade helt klart velat testa henne, går hon ihop med andra honor/kastrerad hane? Kan man ta på foder först för att se så det funkar?

SofieCaramell
0

#1 Hon har inte bott med en annan men det kanske skulle kunna funka. Visst får du ha henne på foder!

Observera bara att hon kan ha en del temprament men annars en riktigt häftig kanin som kan gå långt!

/ Sofie Jansson, Stockholms Kaninhoppare                                                            www.himlenskaniner.weebly.com

[_hsleiufhbtv]
0

#2 du har ingen att testa med först? För jag ska kastrera en av mina hanar nu i vår och tänkte att han kan bo med en hona då :) Är hyfsat van vid kaniner med temperament, då två av mina kommer från ompl.hem och var väldigt aggressiva när jag fick hem dom.. Så det tror kg inte är några problem iaf :)

SofieCaramell
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Putt för tjejen!

JulleBulle1
0

Wow, vilken snygging! men jag har aldrig haft en hare:(.

JuliaB
0

Haha, fin man är på videon då.. :P Jag ser ju också ut som en kanin när jag hoppar vid sidan av hindrerna! HAHA

Forza är verkligen en helt underbar kanin på alla sätt. Hon kan ha lite temprament ibland men om man visar att man bestämmer så är hon ursnäll.

Hade utan tvekan köpt henne om jag fick! :) (Å hade plats)

SofieCaramell
0

Putt, börjar bli ganska akut!

SofieCaramell
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Putt för fina tjejen!

Katten_
0

Jag är intresserad av en 3dje kanin. Däremot inte nu. Ville ha henne.. :(

/Christel & kaninerna! Glad

Katten_
0

Ni kan inte spara henne?

SofieCaramell
0

Mejla Himlenshoppkaniner@hotmail.com så kan vi prata mer där!

Katten_
0

Okej :)

Har skickat!

IdaJernle
0

så fin! finns hon kvar? Glad

Kram Ida!

SofieCaramell
0

#13 japp, hon finns kvar :-)

IdaJernle
0

Awesome!Skrattande Var finns hon förresten?

Kan du tänka dig att låna ut henne? Glad

Kram Ida!

SofieCaramell
0

IdaJernle
0

Har skickat ett mejl nu Glad

Kram Ida!

[TeamGolden]
0

kanske missade det i texten men hur gammal är hon? :)

SofieCaramell
0

#18 Oj haha, hon är född 09 alltså 3 år :)

KlaraTucker
0

Finns hon kvar? :) Glad

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3