Resultat?
Hur gick det för er förra tävlingen? :)
en liten kul fråga bara ;)
Spark vann lätt 2
Bea kom 5a i lätt 1
Spark kom 2a i Lättcupen
Adde vann svåren och kom upp i elit (:D)
Chili kom 4a i medeln, det bästa resultatet i msv än så länge :D
Lejonkungen kom typ 4 eller 5a i mini, helt okej :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
finns en sånhär tråd
aha, vart? :p har aldrig sett nån ^^
kommer inte ihåg vad dden heter men tror nästa tävling #2
3# Det är ju inte alls samma. Där skriver man nästa tävling och här resultaten. Förra tävlingen i Lund gick helt okej faktiskt :) Astrid gick upp till medelsvår i rak genom 0+0 Benjamin kom 5:a i Löddecup(rak&krok elit) Och de andra två hoppade sjukt fint men var hård konkurans Hazienda 2+1 i svåren och Pelle 3+1 i medeln :)
Min förra tävling gick väl bra! Doris vann medelsvåren på 2+0 och blev svår. (precis fyllt ett år! :D) Daisy har inte rutinen i msvn än, men 2+2 i båda.
#4 nej man skriver nästa tävling och när man tävlat den tävlinegen skriver man hur det gick :)
#6 Men dom som vill skriva i ditt forum får göra det, dom som vill skriva här får göra det.
men jag bara sa det. -.-
På min senaste tävling gick Loka på 0+0 i rak mini så imorgon blir det debut i rak lätt! 
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Igår tävlade jag, Tempe blev svårklassad i rakbana genom att gå på 1+1, jättekul. Sen tog han en pinne i längd också, snart elit.. :)
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.
#8 Och du behöver inte bli sur för att jag sa som jag sa?
#11 det är ju du som e sur?
#12 Vad får dig att tro det? Tycker inte vi ska starta bråk.
#12 Som #13 precis sa, släpp det. Du gjorde en "-.-" gubbe vilket kan tolkas som att du är sur. Tråden har blivit ganska mycket OT nu, TS frågade om resultat inte om det redan fanns såna här trådar. :P
#14 men fortsätter jag eller? :( jag bara skrev det lilla och nu börjar du tjat om att jag ska släppa det… det har jag redan gjort ..
#15 Så bra att du släppt det då, var bara onödigt att du var tvungen att skriva att jag var sur när jag sa till dig. Men nu återgår vi till ämnet tycker jag.
#14 Ursäkta men nu förstår jag inte alls vad du pratar om? Jag har inte tjatat på dig? Jag skrev att du skulle släppa det en gång. Men ja, vi ska som sagt återgå till ämnet. :P
(Du behöver inte göra en ledsen gubbe då varken jag eller någon annan är arg/sur på dig.
)
Min förra tävling var i Lunds Botaniska trädgård den 12 maj
Gullvikens Bay of Biscay "Bassis" tog pinne i Rak Lätt och kom 6:a var snabbaste 1felaren. Hon klassade upp sig nu till Rak Msv.
Gullvikens Lava hoppade 1+0 fel i Rak Lätt och kom 10. tyvärr delade dom ut bara 7 pinnar.
Gullvikens Smaragd hoppade 1+1 fel i Rak Lätt.
My Donna hoppade 2+2 fel i Rak Medelsvår. Hon har blivit rejält duktig nu sen det senaste halvåret.
Pilvikens Jaguar XKR rev 5 fel i Rak Medelsvår. Äntligen börjar hon skärpa sig men får försöka hoppa bättre nu om hon ska ta någon pinne.
Gullvikens Cox Orange & Sam (som jag lånade av Matilda F) kom inte i mål på Rak Medelsvår. Det fanns ett roligare intresse för dom att jaga tjejer.
17maj
Nonstops Magma Hot Sauce "Misty" tog pinne i msv rak1 (2+1) vinnare i klassen och tog pinne, nu svår! :D (0+0) :D
Idag , örebro.
Flinga ; Rak lätt ny.7 (Slarv!) + 2
Kom 3 av 4 tävlande
Simba: Rak mini.
1 + 2
Kom 3 av 4 tävlande.
Ska försöka 'rätta till' Flingas slarv med benen tills nästa gång.
Hon 'sparkar' när hon hoppar. :/
Jaja är nöjd Och stolt över Ninerna. :)
Idag och just nu var Doris på tävling med Cecilia och denna tävling gick högt över förväntan! Doris vann Msv krok och blev svår, 0+1. sen debbar hon svår rak och vinner där med, på 1+0. Helt otroligt! :D
Gick helt ok idag. :) Årets första tävling och Loka debbade i Rak Lätt. Det skulle vara rak lätt ny men dom slog ihop klasserna så det blev lite klurigt. ;) Han gick iaf på 3+- , helt okej för att vara första trävlingen o.s.v. :)
#22 nämen så Loka är en hane, höll på å säga Loke ;-) så drog lite snabbt parallelen att nog Loka var en hona och då skulle det ju vara lagom pinsamt om jag ropa fel namn ^^
Gick riktigt bra tycker jag. en klurig bana!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#5 wow!, vad awesome :D
vad kul att det går så himla bra för alla! :D
vill bara berätta att jag ska debutera i höjd och elit med adde nästa tävling, (på lördag) undrar hur det går.. tror det kommer gå bra i höjden, för han hoppar 70 stillastående, och hoppar på vanliga träningar runt 85-90 högt!
#23 Hehe ja, han är en hane. ;) Tack. För dig gick det ju väldigt bra, placering och grejer! :D