(S) dvärg hoppkanin!
HEJ
Jag söker en dvärg hoppkanin.
alltså en liten mindre kanin för hoppning, ingen stor hare.
kaninen ska få plats i en bur med två vånigar, och den ska självklart få komma ut varje dag i rasthage .
jag finns vid gbg/västkusten om kaninen kan levereras till gbg vor det bra, om inte kaninen redan bor vid gbg!
jag ska fortsätta att tävla med kaninen !
- färg spelar ingen roll
- kön spelar ingen roll
bar ungefär dvärgvädur eller mindre!
Kaninen ska vara i ett bra temprament för att vi vill kela och gosa med den utan att den sprattlar, men ändå bra på att hoppa!
vill se nil på kaninen!
HAHAHAHAHAHA…..
*Villl se bild på kaninen!
HAHAHAHAHAHA…..
Tallbackens Fräsig och min pojke Mio ska ev ha bebisar om 3v :) är inte så spec mycket hare i de om jag förstått rätt. Jag vet inte exakt vart Caroline bor, men vi var ju i Uddevalla sist, där Fräs och Mio träffades.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Vad tycker du är "dvärg"? :) Runt ett kilo, två kilo?
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
Jag har en kull på G, omparade igår då förra parningen inte tog sig. Jättetrevliga föräldrar som dessutom är obesläktade med alla stora hoppled ifall du skulle vilja para kaninen senare. Hanen är gul/blå japanmantlad, klassad medelsvår i både rak och krok. Honan är en vit blåögd tjej som inte tävlar. Båda två är dvärgvädurar.
Min familj har sommarstuga i Västkusten så leverans skulle inte vara någon som helst problem! Låter det intressant får du gärna maila mig för mer information och bilder.
MVH Anna Odenbrand, Silverdrakens kaniner
//Anna Odenbrand
Jag har tre hopphanar till salu:)
De är nu 6 månader och söker nya hem!
De är vädurskorsnigar (mamman är dvärgvädur och pappan vädurskorsning) De är i storleken som en dvärgvädur. Jag har tävlat i Mini-klass med dem och de har gått mycket bra:) Mycket sociala och trevliga kaniner! För bilder och mer info är det bara att skicka ett mail!
Min mail: ellen.thome@spray.se
MVH Ellen
jag vill ja dvärgvädur eller mindre!
HAHAHAHAHAHA…..
Glömde skriva klassning i #2. Fräs är msv/msv/ej startad/ej startad och Mio är elit/elit/elit, 70cm/Ej elit, 2 pinnar, 180cm :)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
har någon en redan hopptävlad kanin till salu?
HAHAHAHAHAHA…..
Har en trevlig liten vädur till salu som är hopptränad och efter svårklassad pappa! PM för mer info.
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
Får jag bara påminna dig om rubriken, det brukar väll va (K) när man önskar köpa en kanin :)
#10 det blev lite fel.
Söker fortfarande efter en hoppkanin!
gärna vuxen,hopptävlad!
HAHAHAHAHAHA…..
Om du har facebook så kan du gå in på gruppen kaniner till salu eller vad den nu heter. Såg en äldre dvv till salu för någon vecka sedan. Skriv en fråga där.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast