Hjälp! Tips! :)
Hej jag har tre st kaniner blandras på belgisk jätte och dvärgvädur hermelin och dom är syskon då! Iaf jag vill Börja gå i koppel med dom men vet inte hur jag ska börja och kaninerna är 1 år ungefär och jag har haft dom i koppel men dom bara drar iväg så dom blir jätte trötta och lägger sig ner, jag vill senare börja hoppa med dom men jag vet inte hur jag ska göra! Så jag undrar om det är någon som kan ge mig några tips eller ngt! Och sen är dom inte så tama så när man kommer in i deras box så springer dom bara och gömmer sig men sen kommer dom ut men dom är ganska svåra att få tag i, man får så dåligt samvete för sånt! :( behöver verkligen hjälp/ tips!:(
Ang. att välja de med koppel så kan du göra som så att du sätter på de selen och låter de springa i hage med den på. För att få kaninen van vid att ha något på sig. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Okej dom har haft på sig selarna men dom gör ingenting då men sen när jag ska gå ut så ställer dom sig på bakbena och hänger sig i den ( om du förstår) :(
hmm de låter konstigt :O
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Ajdå :o
Det r lite snet att börja hoppa nu men absolut inte omöjligt men det kan bli svårare….mn du kan ställa in hinder i hagen och ha dom lösa där :)
Konstig blandning du har.