Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1045 ggr
MoaE
0

Miss Pinkys Mostly Ghostly ''Moses''

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

E. Stjärnans Tick Tack U. "Tribe's" Queen Apailana of Naboo by Ego

Jag säljer nu Moses då jag känner att han behöver komma till någon som har mer tid och ork än vad jag har. Moses är en snäll grabb med hjärtat på rätt ställe. Hemma har han visat en enorm kapacitet inom hoppningen och hoppar med fart, luftiga hopp och marginal. Han har endast gjort 3 starter varav rak debuten gick han på 3+0 och kändes otroligt fin i finalen. Bara han får komma till någon som kan ge honom den tid han behöver så han kan komma igång ordentligt så kan han gå hur långt som helst!

Han är född i slutet av mars förra året men kom inte hem till mig för än i november förra året och då var han knappt selvan. Under tiden hos mig har han utvecklats otroligt mycket men jag känner att vi har fastnat då jag inte har tillräckligt med tid för honom och hoppas på att han ska komma till någon där han kan fortsätta utvecklas.

Moses är kullbrorsa till Miss Pinkys Don Freak-Out, som plockar pinnar för fullt och är svårklassad!

Säljes för omkring 300 kr och då ingår h-bevis och faktamapp :)
Släkt med Skåningen, Prins Oliver, Simoneholms x 2, Sheldon, Tux, Elliott och Gia/Bove/Hilda

MoaE
0
Ebba-Ö
0

Meeen nej, nu blev jag ju inte alls sugen, verkligen inte, eller joo jättesugen, haha. Tänk om man hade haft lite mer plats Obestämd

MoaE
0

putt :)

SofieCaramell
2

Moses från träningen igår :-D

/ Sofie Jansson, Stockholms Kaninhoppare                                                            www.himlenskaniner.weebly.com

MoaE
0

Putt för grabben!