Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 1030 ggr
alicekanin
0

Eran önskan...

Vad är eran önskan här innom kaninhoppningen? Själv är det nog att föda upp hoppkaniner eller att hoppa med Ville i SM=)

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

[HoppNicka]
0

Min är nog att bli kaninuppfödare och föda upp riktigt bra hoppstamar :-)

[Sophieeee]
0

Få upp en kanin till Elit =)

Stiinisen
1

Samma som #2 få upp en kanin till elit , och givetvis få en massa gratis hinder från libra artic! Oskyldig

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

[HoppNicka]
0

Kan man få gratis hinder? Förvånad

Stiinisen
0

#4 nej haha , men jag kan ju få en specialare tycker jag ! xD

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

[HoppNicka]
0

hihi :) man kan ju alltid önska ;)

sotlynx
0

Önskedröm… Att få tävla Mirijam och Haya i SM rakbana, samt Mirijam i Längd!

kyrkeliden
0

Mirjam kan ju absolut nå till elit så den drömmen är väl inte allt för långt borta ;)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

kyrkeliden
0

Rolig tråd det här!

Min dröm/mitt nästa mål jag skulle vilja uppnå är att få en pallplats på SM. Ett högt mål men fjärdeplatsen är bästa placering hitills på ett SM så då får man ju sikta än högre ^^

Sikta mot stjärnorna så når man till trädtopparna iaf :D

Minns själv när jg satt och drömde om min första elitklassade kanin! En härlig känsla när man uppnår en efterlängtad dröm :D

Att föda upp oc själv träna upp en duktig hoppare skulle vara riktigt häftigt! Ytterligare en dröm jag har :D

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

sotlynx
0

Mirijam är elit i höjd. ( yesyesyesyipiiie!). Skulle tävla SM i höstas, men så många andra saker kan hända som sätter käppar i hjulet. Efter vintern har honn tappat hoppviljan lite tyvärr. Men jag hoppas hoppas hoppas! :)

[_hsleiufhbtv]
0

Min dröm är nog framför allt att hoppa med min Siri på kista, vilket förhoppningsvis inte alls är omöjligt nästa år, den damen sitter inne med så enormt mycket kapacitet! :) Men att få upp en omplacerade kanin, som jag köpt loss, till elit hade inte varit dumt. Då inser ägarna vad dom gjorde med honom. Han klarar säkert inte höjden men det hade ändå varit kul ;) iofs nollar han en svårbana, och så stor skillnad är det inte. Men framför allt, få min lilla SN att bli lugn och säker på tävlingar igen.

*Hjärtats hoppkaniner*
2

Att få tävla SM med Doris. Det skulle göra mig till ett riktigt lyckorus!

Ebba-Ö
0

Att få tävla Kista, är väl nåt som står högt upp. Högre upp än att tävla SM. Jag tycker att SM är så seriöst typ. Haha.

Och att börja föda upp kaniner vore ju inte så dumt det heller. :P

Ett drömmål som ganska säkert inte kommer hända är att hoppa kista med Bounty, men det är nog inte så troligt att det kommer hända, haha, man får drömma lite va? Tungan ute

hjartelyckanskaniner
1

Tävla SM med Mio och att han placerar sig rätt så bra:) iaf bland top 20. Vi behöver inte vinna. Bara han sköter sitt och är lugn så är jag nöjd:) inga dyningar och sådant. Muren är hans mardröm. Vi har ju hoppat på 3 fel 2ggr men han har fått lite dålig kondis nu. Ska börja gå ut i sele med honom varje dag. Lite svårt när man får feber så fort det är kallt ute eller man får något sår. Tyvärr får kaninerna lida då. Mio har iaf chansen att hoppa SM då han är elit i 3 av 4 grenar:) Sen är min dröm att Bäret klarar en hel MSV bana. Utan att riva ett enda hinder. Och sist men inte minst, att få starta Rut i Lätt och kanske få pinne på debut:) inget tvång men skulle vara roligt:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Pylva
0

Min dröm vore nog att få upp Troya till elit i någon utav bangrenarna och sedan kunna plocka cert med henne Glad En pallplats på ett SM någon gång är även det något jag gärna skulle vilja!

[EllenAlicia]
0

komma upp till elit elr svår och köpa ettlibra hinder, ett dyrt och snyggt ;) och föda upp holländare ( inte dvv) så dom blir bra hoppare och sånt :) vill oxå få fler kaniner att hoppa med

NaDa...
0

Att få Ålands kaninhoppningsklubb mer aktiv och bygga upp verksamheten.
Mera tävlingar och klasser.

En udda önskan men det är vad jag vill, lite trist att bara tävla lättklass utan uppklassning ;)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg