(K) Söker kanin
Nu söker jag och min syster en ny liten kaninunge. Alla som har kaninungar till salu är välkomna att skriva en liten presentation om kaninen samt föräldrarna och gärna visa en bild eller två. Ras spelar ingen roll och som jag tidigare skrivit är ALLA välkommna att annonsera. Vi vill helst ha en kanin med stamtavla och/eller hoppgener men det är inget måste. Några saker ni kan ha med i er presentation är t.ex. ; Kön Ras Personlighet hos föräldrarna Om föräldrarna är hopp eller utställnings kaniner och isf hur dom placerat sig Färg När kaninen är leveransklar Vart kaninen finns Ja, låt bara fantasin sätta gränser. 😜💚
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Hej!
Min vit blåögda dvärgvädur får bebisar om två veckor och de kommer vara leveransklara runt midsommar. Vi finns i Karlstad som ligger i värmland men transport brukar inte vara så svårt att fixa.
Tuwa är parad med en gul/blå japanmantlad hane som tävlar hoppning, där är han klassad medelsvår i både rak och krok. Han hoppar luftigt och har ett lagomt tempo på banan.
Ifall du vill veta mer om kullen eller är intresserad får du gärna maila mig:
//Anna Odenbrand
Hej! Jag har tre japantecknade vädurskorsningar till salu! Det blev tre hanar och alla är japantecknade:) Ungarna är efter min dvärgvädurshona Strumpa som tävlar i mini och vädurskorsningen Tor som är Elitklassad i rak och krokig bana, Elitklassad i längd, och som tävlar ej Elit i höjd. Både Strumpa och Tor är så otroligt sociala och nyfikna. Ungarna är nu fem månader och söker nya hem! Du kan läsa mer om kullen här på hemsidan (inlägget Kak-kullen) Nästa vecka föds också en kull efter min älskade Socka som tävlar i lättklass och Ru som hoppar mini. Ru är en utav ungarna som jag fött upp här på gården och som är till salu. Ru är den allra mest sociala utav dem och vill alltid ha uppmärksamhet och gos! Socka är min lilla prinsessa, hon vill alltid gosa i buren och älskar att gå på promenader i selen, då hela världen för henne tycks vara ett ända stort äventyr. Ungarna kommer att vara leveransklara i mitten utav juni, ungefär när sommarlovet börjar!:) Vid intresse är du varmt välkommen att höra av dig till mig så får du mer info och bilder! Min mail: ellen.thome@spray.se
Jag har fyra stycken svart, vita ungar som föddes i torsdags. Blandning mellan holländare och dvv. Leveransklara 24maj.
Båda föräldrar har mycket eneri och skulle säkert bli bra hoppkaniner men jag har inte riktigt intresset för det. Ska dock försöka träna mamman lite.
Mamman är lite rädd av sig och just nu överbeskyddande mot sina bebisar. Första kullen. Pappan är helt underbar. Han är kelen och jättesnäll. När jag klippte klorna på honom så låg han på rygg och lät pappa klia honom på magen. Så han njöt. Trots att ungarna är så unga så är dem redan himla pigga och hoppar när man håller dem i handen. Kommer bli väldigt pigga och trevliga.
Jag kommer sätta ut första bilderna under kaninerifokus imorgon. F-kullen heter tråden.
Dem finns i Blekinge men dem kan tas till Stockholm och ev någon stad som ligger nära öst kusten mellan Stockholm och Blekinge. 150kr/st. Mamman sätts även ut på foder och jag har två äldre hanar till salu.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast