Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 860 ggr
dermot
0

(K) Billiga nybörjarhinder

Hej!

Jag är nyfiken på att börja med hoppning och söker några billiga nybörjar hinder. De kan likagärna vara hemmagjorda och supergamla, sålänge de är godkända och kan rivas på båda hållen. Jag har ingen aning om vad alla hinder kallas/heter och kan därmed inte önska några speciella, utan kom med förslag samt pris.

Vill gärna se bild!

Finns i Skåne och de ska helst finnas häromkring, men inte omöjligt att vi kan ta oss till Halland eller åt det hållet. =)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Sophieeee]
0

Kolla med LivetsKaniner här på fokus, hon finns i skåne och har en del hinder tillsalu fortfarande tror jag Skrattande

AlboKaniner
0

Hej Annika, kan du PMa eller maila mig om hinder/kaninen, päronet här hemma går med på det! Ska fota hinderna till dig också!

// Alice Bosnjakovic, Innehavare av Albo`s Hoppkaniner i Skåne!

www.albokaniner.weebly.com

dermot
0

#1 Tack jag har ev. hittat redan! :-))

#2 PMar!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

CorneliaAndersson
0

Vet att tråden är lite gammal och att TS redan ev. hittat Hinder, men jag bor också i Skåne och söker lite nybörjar hinder som inte kostar en hel förmögenhet.. Hellre lite slitna! ;)

Bor i Kristianstad.. PM:a om ni ev. har något/några till salu!:D

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

dermot
0

Japp jag har hittat, men sno du tråden Cornelia ;)

// Anka

CorneliaAndersson
0

Haha ja, jag är en lite tjuv, jag! ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus