(K) Hinder
Jag söker hinder.
Jag bor nere i skåne utanför Helsingborg så gärna i närheten om inte de kan skickas.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Har funderat lite på de, men vet inte vad som är mycket eller lite pengar för hinder bara :)
-' Malin Hultman
#2 Det är inte ens ett pris som täcker utgifterna för att göra hinderna med tanke på färg och så.. ;)
Men de är godkända osv? :)
-' Malin Hultman
#4 Såklart :) dock är rättuppståendet på bilden inte godkänt om man använder de översta märlorna då bommen kommer i samma höjd som hinderstöden, men det är fixat nu, dock ingen uppdaterad bild :P
#5; okej :) bra att veta, ska fundera lite :)
-' Malin Hultman
#6 gör de :)
Kan tänka mig sänka priset till 800:- för alla vid snabb affär :) det motsvarar ju 200:-/ hinder, vilket är väldigt billigt..
Jag är intresserad av de :)
Men vill veta ungefär när jag kan köpa de isf? :)
-' Malin Hultman
När som helst, är hemma hela dagen imorgon, på tisdag slutar jag skolan 4, på onsdag 2, torsdag 4 och fredag 2. Är borta på lördag men hemma på söndag :)
Okej, ska prata med mamma för ska kanske in till Hbg för några ärenden då och kanske kan fixa det då :)
Men beror lite på hur jag mår då jag råkat ut för en dum förkylning. Men jag PMar dig :)
-' Malin Hultman
Gör så :)
12# skulle inte du kuna tnka dig att säla endast den3dje hindret? :D om den finns kvar
behöver jätte gärna ett hinder……….
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#13 Sålda ;)