Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 800 ggr
AlboKaniner
0

(S/F) Underbara Ungar Vill Ha Hem!

Den 25 December födde Filli-Fjonkan 3 stycken små ungar varav två stycken klarade sig. Pappa till ungarna är Tulpanöras Hoppat I Galen Tunna Juhlin, dessa underbara ungar vill jätte gärna ha nya hem så snart som möjligt och de hoppas på att någon har tid och lust för en liten hoppbebis till där hemma!

Jag lånar också gärna ut dem på foder och för ev. senare köp om det funkar. Man kan väl säga att bäbisarna har fått utseendet efter pappa och deras extrema humör efter mamma, dvs små snabba och tuffa rackare med krut i baken ;) De små hoppar redan över allt de ser och gärna över vissa saker de inte kan se!

Bild Nr 1

Namn: Albo`s Afrikas Nordpool
Kön: Hane
Pigg kille som älskar att skutta runder hela dan varje dan men sitter också gärna i famnen från skilnad till resten av den oerhörst stuttsiga familjen!

Bild Nr 2

Namn: Albo`s Silly Santa
Kön: Hona
En cooling i den minsta kroppen! Silli hade jag mycket gärna behållt själv och har många gånger funderat på det men om det finns någon där ute som hade kunnat tänka sig bli nya matten/hussen till henne så säger jag aldrig nej ;)

MAIL: buzaliz@hotmail.com

Om du får upp ditt intresse för dessa små underbara men smått galna bäbisar så tveka inte en sekund på att höra av dig! Ungarna finns utanför Ängelholm i Norra Skåne, transport neråt i landet är superlätt och även en liten bit upp men längre än det får ni mer än gärna hjälpa till lite själva :)

Mer info om föräldrarna finns på hemsidan, mejla gärna om det är något mer ni undrar över!

MvH Alice
www.albokaniner.weebly.com

// Alice Bosnjakovic, Innehavare av Albo`s Hoppkaniner i Skåne!

AlboKaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Poolie

AlboKaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Silli

AlboKaniner
0

*PUTT*

Ska också tillläga att jag kommer att ha med mig bebisarna till tävlingen i Kvidinge den 17 mars! så där finns möjlighet både till tranport och tjuvtjikning ;)