Kanin/er till salu ev foder
Måste tyvärr sälja ev sätta ut några av kaninerna på foder då jag träffat kärleken och ska ev flytta till hans lägenhet. Han har själv två kaniner och vi känner att det blir lite trångt om jag kommer med 4,5kaniner. Därför försöker jag nu sälja några. Här kommer bara holländaren stå. Har även en frasse till salu men han kommer på kaninifokus och jättekanin om några dagar.
Först ut är Knut. Renrasig holländare på 7mån. Han är otroligt snäll och trevlig kille. Han var jättejobbig under tonårstiden dock men det är helt borta nu. Hans mamma var hoppkanin men tyvärr fick hon lunginflamation och dog väldigt ung. Vet heller inte hur mycket hon tävlade. Men Knut kan säkerligen bli en bra hoppkanin många i hans släkt hoppar en del. Hos uppfödaren fanns ett litet hopphinder i buren som han uppenbarligen älskade att hoppa över. Här har det inge blivit av. Dock seltränad en gång utan problem. Lite blyg mot nya människor. Ingen tvekan om att han kan bli en bra hoppkanin.
Säljer för 200kr eller ev fodervärd. Är det även så att ni inte kan ha kvar honom även om det händer om 2mån eller 3år så får ni ta kontakt med mig så ska jag se om jag kan ta tillbaka honom.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast