Alla koppel 20:- Trocaderos Selar & Koppel
Alla koppel 20:- Erbjudandet gäller tom 29 februari. Vi säljer även h-selar,bröstselar och bogselar. Välkommen in :) Trocaderos Selar och Koppel www.tsk_kaniner.3w.se tsk_kaniner@hotmail.com

Nu har vi endast en bogsele marinblå kvar i storlek SMALL.
Fick hem min beställning förra veckan , super bra var dom !

# vad kul att höra :)
Åhh, precis Antons storlek!! :) hur mycket kostar frakten??:)

# Vad frakten kostar är beroende på hur mycket du köper :)
Fraktkostnad
1-2 sele/koppel 17 kr
3-6 selar/ koppel 30 kr
7-10 selar/koppel 38 kr
jättenöjd med mina som kom för någoin vecka sen :)
Jättefin bröstsele jag fick hem! :) Jag måste bara fråga: Ska en bröstsele sitta lika "hårt" på kaninen som en vanlig H-sele?
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

#7 Ja en bröstsele ska sitta ungefär lika hårt. Men det finns om ingen "regel" hur hårt en sele ska sitta utan det måste man prova från kanin till kanin :) Den ska inte kunna ta sig ur men samtidigt ska den inte sitta för hårt
#8 ok, tänkte ifall det var något spec i med bröstsele :)

Alla hjärtans dag
Snart närmar sig alla-hjärtans dag och vi vill därför ge er 10:- rabatt på alla röda produkter i vårat sortiment.
Erbjudandet gäller till och med 14/2-12 och gäller ej koppel då de redan är nedsatta till 20:-.

Nu är det endast alla koppel för 20:- som gäller

Alla beställningar är nu besvarade
Går det att specialbeställa bröstselar? Min var nämlingen för stor i halsen på min kanin :)

#13 Tyvärr så går det inte att specialbeställa selar då våra selar redan är uppsydda
#14 ok. Tror du det kan gå att sy in halsen själv? :P

#14 det kan säkert gå, vet även dom som satt en selrosett och satt fast bandet med så att det blir kortare :)
Funderar verkligen på att köpa ett sele!
Sitter och funderar på ifall jag ska beställa eller inte. Länge funderat på att skaffa bogsele till min hoppare.
Men hon är blandras mellan holländare och vädurskorsning, vad tror du skulle passa för storlek på henne? :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

#18 Det är ibland individuellt från kanin till kanin men jag tror att en bogsele medium skulle sitta bäst :)