Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1713 ggr
AlboKaniner
0

Albos JulKul Kullen!

Nu har jag fått bilder på alla ungarna och namn är satta så nu får jag hoppas att alla har plats och tid för en liten ny kaninkompis där hemma!

Alla ungarna är tjocka och mulliga, alla är pigga och keliga, en av dem har börjat öpna ögonen så det tar väl inte lång tid för de andra! Nya bilder på denna annonsen och på hemsidan kommer att uppdateras när ungarna ändrar utseende, dvs minst en gång i veckan! Ungarna säljs till dig som antingen vill ha en kompis att ha kul med eller dig som vill leta dig ut på tävlingsbanorna! Jag observerar att jag vill att kaninungarna kommer till dig som har haft kanin innan eller har kaninkunskap då ungarnas pappa har riktig vildhare i sig och det märks! LÄNK till kullsidan!

Födda: 2011-12-25

Pris: 350 kr /st

Medkommer: Ca 1 kg övergångsfoder, kloklippning (om så vilja)

E: tulpanöras Hoppat i Galen Tunna Juhlin  LÄNK

U: Filli-Fjonkan LÄNK

Bilder på ungarna nedan, info hittar du på hemsidan!Flört

// Alice Bosnjakovic, Innehavare av Albo`s Hoppkaniner i Skåne!

www.albokaniner.weebly.com

AlboKaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Albo`s Blå Luva (ev. stannar) går fortfarande att lämmna intresse

AlboKaniner
0

Albo`s Afrikas Nordpool (Till Salu)

AlboKaniner
0

Albo`s Crazy Santa (Till Salu)

AlboKaniner
0

*Putt* Flört

Alone
0

Vart finns dom? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

AlboKaniner
0

Det står på hemsidan, men det är ju lika bra at skriva här också :) Dom finns utanför Ängelholm i Skåne, kan levereras längre ner i skåne men uppåt landet blir lite svårare för min del Flört www.albokaniner.weebly.com

dermot
0

Så galet söta! :-)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

AlboKaniner
0

Hej du :) HGur går det med kaninerna :)? Fler tillökningar sedan jag var hos dig sist såg jag iaf på yhemsidan :)!

dermot
0

#8 Hej! Jo, efter Cihs kull så kom det ett par kullar till, och nu i december kom det kom en Frassekull, men honan bet tyvärr ihjäl allihopa Obestämd, men hon har fått en chans till och ska ha bebbar nu till den 20 :) Har du kvar Cih? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

AlboKaniner
0

Men vad kul :) Såg att du ville ha nybörjar hinder  :P? jag har 2-3 stycken som du kan få billigt av mig! vi känner ju varandra också ju Cool Cih finns tyvärr inte hos mig längre då hon inte vile hoppa, hon ville kela hela tiden med andra ord! så hon står typ på foder hos en av mina gamla kompisar ifrån där jag bodde innan, där har hon en helt egen liten kaninunge nu att gosa med i en stor rymlig box med en hel familj som älskar dom!

dermot
0

#10 Vad roligt! Vi kan ju prata mer på mail eller i PM, behöver ju inte förstöra din tråd Flört

Aha, men det låter jättefint! Hon trivs säkert superbra där! :-) Om din vän har några bilder på henne kanske jag kan få se hur hon ser ut? :) Jag har ju brorsan kvar, men hade ju varit kul och se hur hon blev ^^

// Anka

dermot
1

Har du nyare bilder på sötungarna? :)

// Anka

AlboKaniner
0

Jodå ;) Internetet har intefunkat på senste här hemma tyvärr, därför har jag varit seg med bilderna!! Du är inte lite sugen på en liten bebbe Annika??

Till allihopa nu lite info…

Albo`s Afrikas Nordpool, kallas "Pooli", en tjock liten hane!

Albo`s Silly Santa (namnbyte från Crazy Santa), kallas Silli, ännu en tjock liten krabat, en hona dock!

Albo`s Blå Luva, kallas Blå, en liten och söt mammakopia som strålar av söthet varje dag, en liten kille blev detta!

Som vanligt så står det på bilderna vilka ungarna är, skicka intresse till buzaliz@hotmail.com  och glöm inte att titta till hemsidan då och då! albokaniner.weebly.com

AlboKaniner
1

--

AlboKaniner
0

--

[lejdyga]
0

riktigt söta  små kaninungar! Kyss

dermot
0

#13 Haha, nja. Har ställt mig på kö till en hare, så den får väl gå först ;) Men Blå var ju ubersöt! :D Är han järngrå?

// Anka

AlboKaniner
0

OK, dessa är också harar (A)

Han är supersöt! En riktig liten piggelin :) Nja, det är svårt att se riktigt än, han är iaf inte järngrå just nu men det är mycket möjligt att han kan blir det!

Om någon söker efter mer bilder osv så bara mejla!

dermot
0

#18 Haha, men nu var det Belgisk Hare jag var ute efter Flört

Hoppas du hittar fina hem till dem!

P,s Hur får det med Facinelli (Nelli)? :)

// Anka